عربستان: مبارک را می‌خریم

جام جم آنلاین: عربستان به دولت مصر پیشنهاد داد در مقابل چهار میلیارد دلار حسنی مبارک را به ریاض تحویل دهند.

به گزارش  پایگاه اینترنتی مصراوی، خیرت شاطر، معاون دبیرکل اخوان المسلمین مصر فاش کرد که مقامات عربستانی به دولت مصر پیشنهاد دادند که حسنی مبارک، رئیس جمهوری پیشین مصر را به عربستان تحویل دهند و در مقابل آن چهار میلیارد دلار کمک مالی دریافت کنند.

شاطر که در حاشیه ضیافت شامی با حضور ۳۰۰ تن از افراد سرشناس مصر سخن می‌گفت، عنوان داشت: نظام سابق مصر ثروت‌های کشور را به غارت برد و از ارائه خدمات به ملت کوتاهی می‌کرد و هم‌اکنون ۴۰ درصد از شهروندان مصری زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

اپوزیسیون متوهم

 سایت ضد انقلابی گویا نیوزبا انتشار مقاله ای با عنوان«اپوزیسیون متوهم» به بررسی توهمات ضد انقلاب فراری پرداخته است.

این سایت نوشت: فیل هوا کردن با حجره هایی مثل « اتاق فکر» ،« شورا» ی زیر زمینی و نیمه مجهول الهویه ومجهول الامکان”« شورای هماهنگی راه سبز امید» ، و صدورفرمان های حمله و محاصره و عقب نشینی مدنی و غیر مدنی با « اسب تروا» ویا از طریق« اسکایپ های مستقر در واشنگتن دی .سی» و« صدای امریکا» و…. از وخامت حال عزیزان اپوزیسیون خبر دارد.

گویا نیوزافزود: توانایی مالی ، تبلیغاتی و رسانه ای «اپوزیسیون» که با کمک های میلیون ها دلاری کشورهایی مثل امریکا،هلند، انگلیس ، سوئد و….. تحقق یافته ،متاسفانه برتداوم و تشدید این توهم افزوده است. این عزیزان که ناهار بازاردیروزشان « اتاق فکر» بود و تحریم کنندگان را لعن و نفرین می کردند امروز مهار گسیخته به دنبال پهن کردن بساط معرکه ای دیگر به نام «انتخابات آزاد» را دارند.

به نوشته این سایت:از سوی دیگر سازمان مجاهدین خلق(منافقین) هنوز در توهم وعده های « ۲ ماهه » و « یک ساله »سرنگونی حکومت اسلامی وجایگزینی مجاهدین خلق با شورای ملی مقاومت و کابینه اش به جای حکومت اسلامی به سرمی برد.همین بلیه دست از سر ده ها جریان کوچک چپ رادیکال و جریان های کارگری و کمونیستی با « آلترناتیو کارگری ـ-سوسیالیستی» شان، وطیف های رنگارنگ سلطنت طلب بر نداشته است. جریان هایی که گاه خود را به تنهایی آلترناتیو حکومت اسلامی می پندارند.

ما مرتدیم

سایت ضد انقلابی بالاترین که رویکرد اهانت به مقدسات دینی مردم را در پیش گرفته است به دنبال اعتراضات شدید مردم ایران بویژه متدینین نسبت به خواننده ضد انقلاب به نام شاهین نجفی به ائمه اطهار در حمایت از وی نوشت:با صدایِ بلند فریاد می‌زنیم: ” با افتخار مرتدیم “

این سایت افزود: امروز نوبت حکمِ ارتدادِ یک “رپیست” به جرمِ اهانت به مقدسات رسده است وبا صدایِ بلند فریاد می‌زنیم: ” با افتخار مرتدیم ” 

 آمریکا؛ بازیچه صهیونیستها

جنیفر لوین استین، معاون برنامه تحقیقاتی خاورمیانه در موسسه تحقیقات عمومی ویسکازین آمریکا، در مصاحبه ای مطبوعاتی، خاطرنشان کرد:هرآنچه در کنگره آمریکا مطرح و تصویب می شود، دستورات و پیشنهاداتی است که لابی صهیونیستی ارائه می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ لوین استین افزود: با وجود آنکه مقامات کاخ سفید کمک های نظامی به اسرائیل را در حقیقت به نفع امنیت ملی آمریکا مطرح می کنند، اما واقعیت این است که لابی های قدرتمند صهیونیست با سلطه بر کنگره آمریکا، سران دولتی را وادار به چنین کاری می کنند.

استیو راتمن یکی از اعضای کنگره سال گذشته اعلام نمود؛ بیش از یک میلیارد دلار از سهم بودجه ایالات متحده صرف ساخت سیستم دفاع موشکی اسرائیل شده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.