عرضه دو Padfone Mini تازه ایسوس

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت تایوانی ایسوس در سری محصولات Padfone Mini خود یک رایانه لوحی با نمایشگر ۷ اینچی و یک گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر ۴٫۳ اینچی را معرفی کرد.
 
Asus Padfone 2
 
 
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، مشخصات این دو محصول به گونه‌ای اعلام شده است که می‌توان آن‌ها را در رده دستگاه‌های موبایلی کاربردی طبقه‌بندی کرد. هر دو دستگاه یاد شده شامل پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon با توان ۱٫۴ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر می‌شوند و از دیگر قابلیت‌های مشترک آن‌ها می‌توان به رم یک گیگابایتی اشاره کرد.
 
رایانه لوحی ۷ اینچی به نمایشگری مجهز شده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند و گوشی هوشمند ۴٫۳ اینچی نیز تصاویر را با کیفیت ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل نمایش می‌دهد.
 
گوشی هوشمند و رایانه لوحی تازه Padfone Mini به نسخه ۴٫۳ سیستم‌عامل اندروید یا همان Jelly Bean و رابط کاربری ویژه شرکت ایسوس مجهز شده‌اند و هنوز به درستی مشخص نشده است این دو محصول از چه زمان می‌توانند نسخه ۴٫۴ این سیستم‌عامل را در اختیار بگیرند.
 
از دیگر قابلیت‌های به کار رفته در این دو دستگاه موبایلی می‌توان به پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت، دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، پشتیبانی از کارت حافظه microSD و … اشاره کرد. 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.