عروس هایی که به داماد مهریه می دهند!

در فلسفه ازدواج معمولا رسم بر آن است که مرد مهریه را به زن خود اعطا کند اما در برخی از مناطق بنگلادش این مساله برعکس است.

برترین ها: در فلسفه ازدواج معمولا رسم بر آن است که مرد مهریه را به زن خود اعطا کند اما در برخی از مناطق بنگلادش این مساله برعکس است.

در این مناطق زنان باید به هنگام ازدواج به همسران خود مهریه اعطا کنند با این اعتقاد که چنین اقدامی باعث تقویت روابط زن و شوهر و دوام و پایداری زندگی آنها می شود.

"مصطفی حسن صارکر"، مدیر موسسه خیریه کمک به عروسان کم بضاعت می گوید: این موسسه به دخترانی که قصد ازدواج دارند برای اینکه بتوانند مهریه همسران خود را پرداخت کنند، وام می دهد و آنها را برای پیدا کردن کار کمک می کنند.

صارکر افزود: بسیاری از دختران بنگلادشی از خانواده های فقیر کشور خود را به قصد کار در کشوری دیگر ترک می کنند که ممکن است در این راه به کارهای نامشروع تن بدهند اما این موسسه خیریه سعی می کند پول مقدار نیاز برای اعطای مهریه را برای آنها فراهم کند.

وی گفت: این موسسه پس از استقلال بنگلادش در سال ۱۹۷۱ تاسیس شد و از آن زمان به بعد تلاش می کند برخی از عادت عجیب در این کشور را تغییر دهد".

برترینها

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.