عضو شورای مرکزی حزب موتلفه: اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدای واحد دارند

* یکی از عواملی که باعث تقویت و بروز و ظهور جریان اصلاح طلب در زمان انتخابات می شود انشقاق میان اصولگرایان است.هرچقدر این اختلاف سلیقه ها ظهور پیدا کند و بارز شود که تعدد کاندیداها را در پی داشته باشد فرصت و زمینه برای رشد جریان اصلاحات مهیا خواهد شد.
*اگر اصلا ح طلبان در صحنه حاضر شوند به احتمال زیاد بر سر یک کاندیدا توافق کرده و این توافق در برابر کاندیداهای جریان اصولگرایی فرصت بیشتر وبهتری برای موفقیت جریان اصلاحات را فراهم می کند.
*نکته قابل توجه در این برهه از زمان و ۹ ماه باقی مانده عملکرد دولت و مجلس در کشور است که می تواند برروی دیدگاه و تصمیم مردم تاثیرگذار باشد.چراکه از نظر مردم طیف غالب قوای سه گانه در کشور عناصر جریان اصولگرا هستند بنابراین میزان عملکرد مثبت آنها به ویژه در عرصه اقتصادی می تواند در نتیجه انتخابات موثر واقع شود.
*اگر دولت این ماه های باقیمانده را با موفقیت سپری کند و چالش های موجود همچون نرخ تورم، بیکاری و مساله ارز را کنترل نماید و در عرصه سیاست خارجی موفق عمل کند شانس کاندیدای مورد نظر خود را بیشتر خواهد کرد.ولی اگر عملکرد قابل قبولی در این زمینه صورت نگیرد گرایش مردم به سمت کاندیدای وابسته به این طیف کمتر خواهد شد.

۲۷۱۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.