عضو هیات رئیسه مجلس: رئیس جمهور می خواهد یک ساعت حرفهایش را بزند و برود/ عکس العمل اکثریت مجلس به سخنرانی یک جانبه احمدی نژاد قاطع است

۲۴م دیماه ،

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرآنلاین با اعلام این خبر افزود: امروز معاون پارلمانی دولت بعد از انتقال این نظر که جلسه حضور رئیس جمهور ۴ ساعته است اعلام کرد که «آقای رئیس جمهور یک ساعت صحبت می کند» یعنی منظورش این بود که آقای احمدی نژاد حرف خودش را می زند و می روند و وزرا اگر خواستند می توانند در جلسه حضور داشته باشند.
حجت الاسلام حسین سبحانی نیا افزود: معاون پارلمانی رئیس جمهور بعد از آنکه به ایشان اعلام شد که ۴ ساعت برای حضور رئیس جمهور در مجلس در نظر گرفته شده است گفت که آقای رئیس جمهور یک ساعت صحبت می کنند و پیامشان را منتقل می کنند.
سبحانی نیا اظهارداشت: عکس العمل اکثریت نمایندگان به سخنرانی یک جانبه رئیس جمهور قاطع است. نظر اکثریت نمایندگان این است که به هر میزانی ریئس جمهور صحبت می کند نمایندگان هم سخن بگویند.
وی با بیان اینکه تا ظهر یک شنبه نامه ای رسمی در خصوص مخالفت کردن رئیس جمهور با اختصاص ۴ ساعت برای گفت و گو در مجلس به دست هیات رئیسه نرسیده است گفت: اگر نامه ای نرسید در جلسه فردای هیات رئیسه مجلس موضوعی را که آقای فروزنده مطرح کرد بررسی می شود.
سبحانی نیا تاکید کرد: فکر می کنیم هدف از حضور رئیس جمهور در مجلس «تعامل، تلطیف فضا و بیان موضوعات مورد نظر رئیس جمهور که بر اساس برداشتمان مربوط به هدفمندی یارانه می شود» است.
وی افزود: بهتر است این جلسه یک جانبه نباشد تا این اقدام تعاملی نتیجه داشته باشد. اگر رئیس جمهور بیایند و یک جانبه سخن بگویند این چه اقدام تعاملی است؟! می توانند خارج از مجلس در مصاحبه ها یا در دولت یک جانبه سخن بگویند.
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.