عطایی: از نمایش تیمم راضی بودم

۳۱فروردین۱۳،

سرمربی تیم والیبال کاله با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل العین امارات گفت: امیدوارم در مرحله بعد کار سختی مقابل نمایندگان چین و هند داریم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بهروز عطایی پس از پیروزی مقابل العین امارات و صعود به مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود. شاید در مسابقه اول مقابل چین‌تایپه بازیکنان ما به سبب استرس نتوانستند توانایی واقعی خود را نشان دهند اما امروز نمایش منطقی و قابل قبولی داشتیم. به جز مقاطع کوتاه که چند اشتباه سبب شد حریف جلو بیفتد کاملا بر جریان کار مسلط بودیم.

وی افزود: به هر حال اکنون باید به بازی مقابل چین و هند فکر کنیم. کار سختی مقابل حریفان خود داریم. چین با چهار بازیکن فیکس تیم ملی خود به این مسابقه‌ها آمده است. البته من هم به توانایی‌های بازیکنان تیم خودم واقف هستم و امیدوارم که مرحله بعدی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

عطایی در پاسخ به پرسش خبرنگاری دربارهٔ کارت زرد به حمزه زرینی در جریان مسابقه گفت: توقع من از بازیکنان باتجربه‌ام این است که در جریان بازی رفتار حرفه‌ای خود را داشته باشند و اصلا وارد این جریان نشوند. نباید تمرکز و انرژی بازیکنان در اعتراض به هر چیزی گرفته شود بلکه باید بازی خود را انجام دهیم. نمی‌خواهم بعد از بازی دوم وارد بحث داوری شوم اما داور مسابقه امروز به شدت روی بازیکنان تیم ما متمرکز بود و حتی قبل از بازی هم نام دو بازیکن من را برده بود که اگر چنین و چنان کنند به آن‌ها کارت می‌دهم که این کار را هم کرد.

عطایی در پاسخ به پرسش دیگری دربارهٔ بازی مقابل تیم‌های سرعتی شرق آسیا نظیر چین تایپه و ژاپن و چین گفت: جنس بازی چین تایپه با چین و ژاپن متفاوت است. چین تایپه روی سرعت توپ کار می‌کرد و بیشتر بازی ترکیبی داشت. فکر می‌کنم ما به لحاظ نوع والیبال کار ساده‌تری مقابل چین داشته باشیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.