عطایی: تعداد زیاد ملی پوشان کار مربیان را سخت کرد/ باید والیبالیست‌های صاحب نام تمرکزشان را بیشتر کنند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: انجام بازی که در ترکیب ۲ تیم تعداد زیادی ملی پوش حضور دارند برای مربیان بیش از دیگران کار سختی است.

بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال کاله آمل در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: بازی هفته دوم تیم ما مقابل شهرداری ارومیه از جهات بسیار زیادی دارای اهمیت و حساسیت‌های خاص خود بود، اما خوشبختانه هر ۲ تیم با ارائه یک والیبال حرفه‌ای شرایط خوبی را در سالن ایجاد کردند به گونه‌ای که تماشاچیان لذت کامل از بازی بردند.

وی تصریح کرد: ما پیش بینی یک دیدار سخت را در این هفته داشتیم، زیرا تعداد زیادی از بازیکنان ملی پوش و صاحب نام در ترکیب ۲ تیم حضور داشتند و این امر کار را برای مربیان و اداره بازی سخت‌تر کرده بود، به طوریکه در جریان دیدار این موضوع قابل لمس بود.

وی گفت: شاگردانم در شرایط سخت تمرکز بیشتری داشته و فقط در فکر بازی کردن و کاهش اشتباهات فردی خود بودند.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل در ادامه گفت: این برد را نمی‌توان روی ضعف حریف قلمداد کرد بلکه باید گفت که ما برنامه داشتیم و توانستیم با سرویس‌های خوب و دفاع مستحکم نتیجه را به نفع خود به پایان رسانیم، طبق آمار ارائه شده ما دراین دیدار ۱۴ دفاع مقابل ۲ دفاع حریف داشتیم و همچنین حملات ما از ارومیه ای ها بیشتر بود.

وی تصریح کرد: حضور سعید معروف به عنوان یک پاسور قوی و هوشیار در تیم شهرداری ارومیه به طوری بود که وی از تمامی مهره‌ها به نحو مطلوب استفاده کرد ولی در مجموع قدرت ما بر حریف چربید، از نکات بارز و قابل توجه در این دیدار آرامش حاکم بر تیم کاله آمل و حفظ آن تا پایان دیدار بود.

وی یادآورشد: در طول بازی شاگردانم کمتر به قضاوت‌های داور اعتراض می‌کردند ولی بازیکنان تیم ارومیه به طور متفاوت با داور صحبت می‌کردند به نوعی می‌توان گفت رفتار آنها برای تماشاگران تحریک کننده بود، در چنین شرایطی باید داور از کارت برای اداره بهتر بازی استفاده می‌کرد که متاسفانه این اتفاق نیافتاد به نظرم داوران روی نام بازیکنان و در مقابل بازیکنان صاحب نام محتاطانه عمل می‌کنند به طوری که داوری در این دیدار تاثیر خاصی روی روند بازی نداشت.

وی در خصوص وضعیت حاشیه‌ای سالن و تماشاچیان گفت: باتوجه به آنکه در سال گذشته علی نادی، سعید معروف و وحید سید عباسی جزو بازیکنان کاله آمل بودند و آنها امسال در تیم ارومیه بازی می‌کردند این امر نوعی حساسیت خاصی را برای تماشاچیان ایجاد کرده بود، مسئولان باشگاه برای کنترل این حساسیت تصمیم گرفتند پیش از شروع بازی ازآنها قدر دانی کنند که این اتفاق صورت گرفت و خوشبختانه مشکل خاصی به وجود نیامد، اما در مجموع تماشاگران باید اخلاق ورزشی را رعایت کرده و به تمامی تیم‌ها احترام بگذارند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه در زمانی که بازی به اتمام رسیده بود برخی بازیکنان تیم شهرداری ارومیه اقدام به بحث کردن با سر داور مسابقه کردند که به نظر من این کار از سوی بازیکنی که سال‌ها در خدمت تیم ملی است غیر حرفه‌ای تلقی می‌شود، بازیکنان ایران باید در تمامی شرایط رفتارهای خود را کنترل کنند./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.