عطسه ویرانگری که دو آپارتمان را به آتش کشید!+عکس

۱۹اردیبهشت،

برخورد کامیون زباله با یک ساختمان مسکونی در شمال نیوجرسی امریکا، سبب زخمی شدن راننده و آتش‌سوزی شدیدی در این منطقه شد.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، پلیس نیوجرسی،گزارش داد؛ سه‌شنبه قبل، راننده کامیون زباله را به سبب عطسه شدید به جای فشردن پدال ترمز، روی پدال گاز فشار داد و کامیون با سرعت دیوار ساختمان را در هم کوبید و سبب آتش‌سوزی شد.

در زمان اتفاق یک مادر و ۳ فرزندش در این خانه خواب بودند که با خوش‌شانسی جان سالم بدر بردند.جیمز اسنو، پلیس هانور شرقی در این باره می‌گوید:وین ویت‌سیت راننده ۵۵ ساله کامیون در بیمارستان بستری شده و به سبب زخمی شدن سرش تحت نظر پزشکان قرار دارد.

در این اتفاق ۲ آپارتمان بشدت سوخته‌ و جریان برق میزان آتش‌سوزی را افزایش داده است.ساندرا گیوم (صاحبخانه)،‌ در این ارتباط به پلیس گفت: ۲ تا از بچه‌ها در خواب بودند و در حال آماده کردن پسر۷ ساله‌ام برای رفتن به مدرسه بودم که ناگهان کامیون وارد خانه​مان شد. بشدت ترسیدم، ضربه کامیون همچون یک زلزله شدید بود.

آتش‌نشانان با حضور سریع خود سعی در خاموش کردن شعله‌های آتش داشتند. تیم امداد برای خروج کامیون از خانه با بیل‌ و تجهیزات وارد عمل شدند. راننده نیز به مرکز پزشکی موریس تاون منتقل شد.

به گزارش پلیس، صلیب سرخ در تلاش است تا به خانواده گیوم کمک کند در عین حال کمک‌های مالی از طریق کلیسای لیما به آنها خواهد شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.