علت پوشیدن جلیقه ضد گلوله معلمان سر کلاس درس چیست؟+عکس

اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش منابع خبری خریدن جلیقه ضد گلوله برای معلمین انگلیسی امری واجب و پوشیدن آن هنگام تدریس لازم است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز: یکی از دغدغه و نگرانی های آموزگاران بریتانیا هنگام تدریس در مدارس در مقاطع مختلف نپوشیدن جلیقه حفاظتی در کلاس درس هنگام تدریس است.

بسیاری از مدارس انگلیسی مورد حمله با چاقو و یا اسلحه گرم واقع شده اند.

بیشتر جلیقه ضد گلوله برای افسران پلیس هنگام ماموران استفاده می شد امام امروز خریدن این نوع پوشش حفاظتی از سوی معلمین توجه بسیاری از رسانه خبری را مبنی بر امن بودن مکان تعلیم و تربیت به خود جلب کرده است.

الیور لینکلن مدیر یک فروشگاه لوازم حفاظتی در گفتگو با یکی از شبکه های خبری انگلیسی به نقل از این خبر گزاری گفت: فروش جلیقه از تعداد کم اکنون به رشد چشم گیری رسیده و طوری که در عرض یکسال ما بیش از ۲۵۰۰ جلیقه ضد گلوله فروخته ایم در حالیکه در سال پیش فقط ۱۵ عدد به فروش رفته بود.

این فروش تا پایان سال رقمی قابل توجه خواهد بود.

آمار تکان دهنده حملات دانش آموزان به معلمان به ویژه با سلاح سرد نظیر انواع چاقو معلمین را به  خریدن و پوشیدن جلیقه حفاظتی به منظور حفظ جان خود هنگام حضور در سر کلاس واداشته است.

آنان برای خریدن جلیقه صدها پوند می پردازند.

افزایش حملات چاقوی دانش آموزان به معلمین خود هر روزه بیشتر و بیشتر می گردد و نظام آموزش انگلیس را با مشکل جدی حفظ امنیت آموزگاران حاضر در مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی  روبه رو نموده است.

حدود ۳۷ دانش آموز در کلیه ایالت های انگلستان به سبب حمله با چاقو به معلم خود به حالت تعلیق و اخراج موقت شده اند.

سخنگوی سازمان اتحادیه ملی معلمین در انگلیس به نقل از این خبر گذاری گفت: سازمان بسیار نگران تامین حفظ امنیت جانی معلمین در مدارس است که این اجاد امنیت بر عهده مدیران مدرسه است که باید با برقراری نظم و گشت های روزانه دانش آموزان را از نظر حمل سلاح بارزی کنند تا رفتارهای ضد اجتماعی بالقوه به حداقل برسد./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.