علیرضا حبیبی: چند مهره اصلی را در اختیار نداشتیم / کاسپین عملکرد خوبی داشت

۱۶م دیماه ،

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) گفت: در حالی کاسپین قزوین را شکست دادیم که از چند بازیکن در پست‌های غیر تخصصی استفاده کردیم.

علیرضا حبیبی، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی (ایسنا)، دربارهٔ پیروزی تیمش در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار کرد: نماینده قزوین در هفته قبل توانست بازی بسیار خوبی را برابر سپاهان انجام دهد، اما آن مسابقه نیمه تمام ماند و در پایان کمیته انضباطی فدراسیون هندبال، سپاهان را پیروز آن مسابقه اعلام کرد. در بازی روز قبل(جمعه) هم متاسفانه ما ۳ بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشتیم؛ در بازی برابر نیروی زمینی هم با همین مشکلات روبرو بودیم. مقابل کاسپین قزوین با وجود اینکه چند بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم، اما توانستیم با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم.

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الححج(ع) ادامه داد: مشکل اصلی ما این است که بازیکنان جایگزین در اختیار نداریم، اما با این حال با تاکتیکی که اتخاذ کردیم توانستیم ۲ امتیاز این مسابقه را هم کسب کنیم. در جدال برابر کاسپین بعضی از بازیکنان را در پست‌های غیرتخصصی استفاده کردیم و با توجه به اینکه مسابقات هفته آینده ۲۸دی برگزار خواهد شد زمان مناسبی در اختیار داریم تا بازیکنان مصدوم به تیم ملحق شوند.

حبیبی با بیان اینکه مسابقات حساس ما از دو هفته آینده آغاز خواهد شد، عنوان کرد: از نتایجی که تاکنون کسب کرده‌ایم بسیار راضی هستم و معتقدم که شگفت‌انگیز بودیم. تیم ما در دور رفت تنها یک مسابقه را باخت و در سایر مسابقات پیروز بود. در حال حاضر هم تنها به سبب تفاضل گل نسبت به صدرنشین در جایگاه دوم قرار داریم. برای تیمی که اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند حضور در جایگاه دومی بسیار مطلوب است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.