علیرضا داوودنژاد: در ایران چیزی به نام بازار کالاهای فرهنگی وجود ندارد

انتظارات فرهنگی از رئیس جمهور منتخب

دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت ایران برنامه های خود را هنوز در حوزه فرهنگ به طور کامل اعلام نکرده است این فرصت خوبی است برای آنکه هنرمندان انتظارات خود را بیان کنند

علیرضا داوود نژاد کارگردان مطرح سینمای ایران در خصوص انتظارات فرهنگی از رئیس جمهور منتخب ملت ایران،دکتر حسن روحانی در به خبرنگار خبرگزاری هنر ایران گفت: در ایارن چیزی به نام بازار کالاهای فرهنگ وجود ندارد و آن چه وجود دارد بازار سیاه قاچاق ، سرقت و نمایش های غیر قانونی آثار سمعی و بصری است.

مقدمتا باید با احیای ساختارهای واقعی صنفی به مشارکت برای ایجاد بازارهای کالاهای فرهنگی پرداخت.

کارگردان “مرهم” دربارهٔ اکران فیلم “کلاس هنرپیشگی ” گفت:در حال حاضر منتظر پروانه نمایش هستیم اما به احتمال بسیار فیلم را برای اکران پاییزی آماده می کنیم.

فیلم سینمایی “کلاس هنرپیشگی” فیلمی دیگر از خانواده داوودنژادهاست. این فیلم حتی فرم شرکت در جشنواره سی‌ام را نیز پر کرده بود ولی به این جشنواره نرسید و تصمیم بر این گرفته شد که اولین نمایش فیلم در جشنواره سی و یکم باشد. این فیلم در اواسط آبان ۱۳۹۰ در شمال کشور کلید خورد و در بهمن ماه همان سال به پایان رسید و لوکیشن‌های آن در تهران و شمال فیلم‌برداری شده است.

علیرضا داوودنژاد برای درمان پسرش، رضا، مدتی کار ساخت این فیلم را متوقف نمود و پس از بهبودی وی کار تدوین و ساخت موسیقی فیلم را از سر گرفت. در مقاطعی برای آماده‌سازی فیلم از همکاری کیومرث پوراحمد نیز استفاده شده است. این فیلم بازیگران بسیاری دارد و از لحاظ نوع روایت،‌ شیوه بازیگری و بیان سینمایی متفاوت است. رخشان بنی‌اعتماد پس از نمایش این فیلم گفته است: فیلم “کلاس هنرپیشگی” اتفاقی مبارک است.

انتهای پیام


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.