“عمار تفتی‌” در یک “آغاز تلخ‌”

۰۲خردادماه،

اپیزود “آغاز تلخ‌” از سری مجمعه های شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سئول کلید خورد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیونممتازنیوز، تصویر برداری “آغاز تلخ‌” از مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد ویژه ماه رمضان ۹۲ برای گروه فیلم و سریال شبکه تهران در خیابان سئول کلید خورد.

اپیزود به کارگردانی “احمد معظمی‌” و تهیه‌کنندگی “اکبر تحویلیان‌” تهیه و تولید می‌شود.

خلاصه داستان این اپیزود دربارهٔ زوجی به نام “احسان و لیلا که در اوج اختلاف زن و شوهری به سر می برند برای راه چاره مدتی است نزد مشاوره خانواده می روند.

“حمید مشاوره خانواده از دوستان نزدیک هر دو آنها بوده و با تمام تلاشی که می‌کند به این نتیجه می رسد که آنها نمی‌توانند با هم کنار بیایند قرار می گردد که ان دو به طور توافقی از یکدیگر جدا شوند.

“عمار تفتی‌”، “امین ایمانی‌”، “ترانه کوهستانی‌”، مینا کریمی‌”، پیمان مقدمی‌”، سعید نورالهی‌”، “سیامک راشدی‌” در این اپیزود بازی کرده‌اند.

عوامل تولید این اپیزود عبارتند از: “احمد معظمی‌” کارگردان، “امیرعباس پیام‌” و “آرام چراغی‌” نویسندگان، “محمد سلطانی‌” سرپرست نویسندگان‌” “آرش خلاق‌دوست” مدیر تصویر‌برداری، “قاسم مربی‌” طراح صحنه و لباس، علی محمودی‌” مدیر تولید، “حمیدرضا یارندپور‌” صدابردار‌، “خاطره خاشعی‌” طراح گریم، “آزاده جعفری‌” عکاس، “محمد درگاهی‌” صداگذار‌، “روح‌الله هاشمی‌” تدوین، “آیدین نادری‌” روابط‌عمومی./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.