عملیات گسترده امدادی سایپا در گیلان

۸فروردین ۱۳،

عملیات گسترده امدادی سایپا در گیلان

استان سرسبز گیلان همچون سایر استانهای شمالی کشور یکی از پر ترددترین استانهای کشور در تعطیلات نوروزی به شمار می‌رود. در همین راستا عملیات امدادی سایپا به طور گسترده از سوی نمایندگی‌های سایپا در این استان اجرا می‌شود

به گزارش ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو ، رییس انجمن صنفی نمایندگی‌های سایپا در استان گیلان در خصوص چگونگی ارائه خدمات امدادی به مشتریان گروه سایپا می‌گوید: در طرح امداد نوروزی سال ۹۲ ، ۱۲ نمایندگی مجاز گروه سایپا طی ۱۵ روز به ارائه خدمات امدادی به مسافران و دارندگان خودروهای سواری گروه سایپا می‌پردازند.

وی گفت: تمام سعی و تلاش همکاران من در نمایندگی‌های سایپا در استان گیلان بر این است تا مقدمات سفری ایمن و راحت را برای هموطنان عزیز فراهم کنیم تا خاطره خوشی از حضور سایپا در تعطیلات نوروز در ذهن آنها نقش ببندد.

زمانی ادامه داد: به همین منظور در محورهای ورودی و خروجی استان گیلان و همچنین در داخل شهرها، ۲۴ واحد امدادی ثابت و سیار مستقر شده‌اند تا در سریعترین زمان ممکن به یاری مشتریان گروه سایپا بشتابند. از این تعداد، رشت با برخورداری از ۱۰ واحد امدادی داخل شهری و جاده‌ای بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: یکی از فواید واگذاری مسوولیت اجرای امداد نوروزی به نمایندگی‌های سایپا، کاهش زمان انتظار مشتریان است به طوری که به محض تماس با مرکز امداد خودرو، در کوتاهترین زمان ممکن امدادگر به محل اعزام می‌شود.

شنبه ۱۰ فروردین   ۱۴:۳۴

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.