بیوگرافی و عکسهای جدید الهام حمیدی و ماجرای عکس همسرش

الهام حمیدی بازیگر زن سینمای ایران تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته است. وی یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته است و همان کلاسها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شد.
در سال ۱۳۸۴ برای بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک»، موفق به کسب تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، از جشن خانه سینما گردید. از مجموعه‌های تلوزیونی که حمیدی در آنها به ایفای نقش پرداخته است؛ می‌توان از «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت» «شوق پرواز» و «یوسف پیامبر» نام برد. او همچنین بازی در فیلم‌هایی نظیر «بچه‌های ابدی»، «ملک سلیمان» و «گهواره‌ای برای مادر» را در کارنامه هنری خویش دارد.

ماجرای عکس منتسب به همسر الهام همیدی

 الهام حمیدی در واکنش به انتشار عکس منتسب به همسر او گفت: “خواهشا منه، عجول و لجباز و از ادامه فعالیت در اینستا و شبکه مجازی منصرف نکنید، خواهش میکنم وکیل پایه یک دادگستری نشید و من و ادمها و زندگی شخصی مارو قضاوت نکنید من سعی کردم گفتگویی روان و بی ریا و خالص داشته باشم اما واقعا از دست بعضی ها نمی توان آب خورد و براحتی اسم و فامیلت و گفت چه برسه به مسائل شخصی و زندگی خصوصی، من پنهان کاری نکردم و گفتم قسمت نشده ازدواج کنم چون در حال حاضر و مدتهاست مجردم و ازدواج نکردم و حاضر نیستم برای بیماری عده قلیلی دارو و سوژه باشم انهم در حوزه زندگی خصوصی، همدیگرو زود قضاوت نکنیم.ای کاش میشد جای من بودید و بعضی از این کامنت ها رو میخوندید و هضم میکردید، مننون از دوستان و دوستداران واقعی و پاک خواهر همه شما الهام”

عکسهای جدید و کمیاب الهام حمیدی

www.ebhamlinks.com | عکسهای جدید و کمیاب الهام حمیدی

عکس شخصی و زیبای الهام حمیدی مرداد 94عکس شخصی و زیبای الهام حمیدی مرداد 94

عکس شخصی و زیبای الهام حمیدی مرداد 94

عکس شخصی و زیبای الهام حمیدی مرداد 94

عکس شخصی و زیبای الهام حمیدی مرداد 94

عکس شخصی و زیبای الهام حمیدی مرداد 94

عکس شخصی و زیبای الهام حمیدی مرداد 94

عکس شخصی و زیبای الهام حمیدی مرداد 94

عکس شخصی و زیبای الهام حمیدی مرداد 94

عکس شخصی و زیبای الهام حمیدی مرداد 94

برچسب ها : عکس های شخصی الهام حمیدی  , تصاویر الهام حمیدی جدید , عکس های الهام حمیدی , عکس های الهام حمیدی در خانه سینما , عکس های الهام حمیدی در سفر , عکس جدید الهام حمیدی با حمید ماهی صفت , مجموعه عکس های جدید و دیدنی الهام حمیدی , عکس های الهام حمیدی  , عکس های قدیمی و جدید الهام حمیدی , عکس های جالب الهام حمیدی , عکس های شاد الهام حمیدی , عکس از چهره الهام حمیدی , دانلود عکس و کلیپ الهام حمیدی , عکس های تمام قد الهام حمیدی , جذاب ترین عکس های الهام حمیدی , عکس های یهویی الهام حمیدی , گالری عکس الهام حمیدی تابستان, عکس جدید مریم معصومی و الهام حمیدی , عکس شخصی الهام حمیدی و کمند امیر سلیمانی ,

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. زری:

    به نظرمن این عکس ها اصلا هم کمیاب نیستن من خیییلی وقت پیش این عکس هارو داشتم.

  2. محمد شمسی:

    عالی بود ولی بهترازاین هم میشد دربیارین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.