عید رسالت پیامبر اعظم (ص) از شبکه سحر

۱۵خردادماه،

به مناسبت خجسته سالروز مبعوث شدن خاتم پیامبران حضرت محمد (ص) سیمای فرانسوی شبکه سحر ویژه برنامه ای را برای مخاطبان خود به روی آنتن خواهد برد.

به  گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، ویژه برنامه ” عید مبعث ” به مناسبت این روز بزرگ در تقویم مسلمین جهان به تهیه کنندگی حسین خروجی برای پخش از سیمای فرانسوی این شبکه تولید شده است.

خروجی در رابطه با این برنامه تولیدی گفت: این برنامه که به مناسبت این روز بزرگ یعنی برگزیده شدن حضرت ختمی مرتبت(ص) به رسالت، تولید شده است، به معرفی شخصیت گسترده پیامبر اسلام خواهد پرداخت.

وی افزود: از آنجا که سیره و رفتار فردی و سراسر زندگی این پیام آور الهی برای مسلمین درس است و پرداختن به این شهر علم، از توان ما خارج است با تولید این برنامه در نظر داریم تا نمی از اقیانوس بی کران معرفت حضرت محمد بن عبدالله صلی الله علیه و آله و سلم برداشته باشیم.

او اشاره کرد: این برنامه که به صورت گفت و گو محور و با حضور کارشناس تولید شده است از بخش هایی مانند: تصویر نریشن، پلاتو مجری و … تشکیل شده است.

ویژه برنامه ” عید مبعث ” جمعه ۱۷ خرداد از ساعت ۳:۰۰ بامداد به وقت تهران به مدت ۱۰ دقیقه برای علاقمندان به رسول گرامی اسلام (ص) از سیمای فرانسوی شبکه سحر پخش خواهد شد./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.