فاسد بودن شیرهایی که هنوز به تاریخ انقضاء نرسیده‌اند


فاسد بودن شیرهایی که هنوز به تاریخ انقضاء نرسیده‌اند

۲۲:۰۵ (جمعه ۹ تیر )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

این روزها شیرهایی در مغازه‌ها به فروش می‌رسد که علی‌رغم این‌که چند روزی از تاریخ تولید آن‌ها سپری شده و هنوز به تاریخ انقضاء نرسیده، ولی فاسد شده‌اند.

برخی مغازه‌داران دراین زمینه می‌گویند که برای آنان مقرون به صرفه نیست که شیر‌ها را در داخل یخچال خود نگهداری کنند و ترجیح می دهند به جای شیر، لبنیات دیگر را در یخچال قرار دهند.

البته شاید سهل‌انگاری برخی مغازه‌داران نیز دلیل دیگری بر این موضوع باشد که به دلیل فراموشی، شیر‌ها چند روزی در بیرون یخچال نگهداری شده و پس از آن در یخچال قرار می‌گیرند که همین موضوع منجر به فاسد‌شدن شیر می‌شود.

این در حالی است که مدتی است برخی مغازه‌داران از این موضوع شاکی هستند که شیر به میزانی که مورد تقاضا و مصرفشان است، از سوی کارخانه‌داران در اختیارشان قرار داده نمی‌شود و فقط تعدادی محدود به آن‌ها شیر داده می‌شود.

از سوی دیگر در مواردی نیز مشاهده شده که مغازه‌داران یک کالای مشابه و با یک حجم را با قیمت‌های متفاوتی به خریداران عرضه می‌کنند. مثلا دوغی با یک مارک و حجم مشابه به دو قیمت متفاوت عرضه می‌شود که البته مشابه این مورد را در فروش داروها نیز شاهد هستیم که دارویی مشخص با تعرفه‌های متفاوتی به خریدار فروخته می‌شود.


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.