فال روزانه | فال روز جمعه ۷ آذر

گردآوری توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز

فال روزانه | فال روز جمعه 7 آذر 1393

مهمترین و جالب ترین اتفاقات پیش روی خود در روز جمعه ۷ آذر ماه را در فال روزانه ممتاز نیوز بخوانید.

تاریخ انتشار : ۷ آذر

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 7 آذر 1393

– فال روزانه متولدین فروردین ماه

با وجود اینکه خودتان می‌دانید چیزی برایتان بهتر است، ولی باز بهتان توصیه می‌کنیم زمانی را برای شناختن نیازهای افراد دیگر در نظر بگیرید. اگرچه شما همیشه تابع اصول و مقررات نیستید، ولی امروز نمی‌توانید بدون صحبت کردن با کسانی که از نزدیک با شما کار می‌کنند برای خود برنامه ریزی کنید. در نظر گرفتن نیازهای دیگران بهتان کمک می‌کند که به آسانی و بدون دردسر در کارتان موفق شوید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 7 آذر 1393

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز هرچقدر که به برنامه ریزی خود بیشتر بچسبید و بخواهید تابع آن باشید، بیشتر از آن جدا می‌افتید. پس بهتر است به جای اینکه بر طبق ساعت و زمان بندی خود کار کنید، هر کاری که به نظرتان در مرحله بعدی درست می‌آید را انجام دهید. عجیب اینکه هرقدر از جاه طلبی و بلند پروازی خود بکاهید بیشتر به دست می‌آورید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 7 آذر 1393

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 الان زمان این است که با همکاران‌تان تصمیم بگیرید که توان تان را با هم روی یک کار واحد بگذارید تا بهتر به نتیجه دلخواه برسید،‌ این کار گروهی بهتر و سودمندتر از این است که هر کس بخواهد کار خودش را بکند و کاری به دیگران نداشته باشد. شما خیلی راحت می‌توانید با دیگران روابط خصمانه‌ای داشته باشید، اما این روابط برای هیچ کدامتان سودی ندارد. توجه کنید که در کار، دیگران چه پیشنهاداتی می‌دهند و این را هم مدنظرتان قرار دهید که نیازهای شما چیست. سپس می‌توانید تصمیم بگیرید که از کجا شروع کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 7 آذر 1393

فال روزانه متولدین تیر ماه

 یک دوست یا شریک امروز خیلی نظرش را به شما تحمیل می‌کند. سلیقه‌های شما می‌توانند کاملاً اصلاح شوند و وقتی دیگران خیلی پرخاشجو می‌شوند شما خوشتان نمی‌آید. شما بدون اینکه بخواهید دلخوری یا عصبانیتتان را نشان بدهید، تمایل دارید که این موضوع را راحت بپذیرید. اما برای رسیدن به سطح مهارتی بالاتر و بیشتر مورد توجه واقع شدن برای شما مفیدتر است که نیازهایتان را بیان کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 7 آذر 1393

– فال روزانه متولدین مرداد ماه

با وجود اینکه ممکن است بخواهید که روی وظایف خاصی که لازم است آنها را همین امروز به پایان برسانید متمرکز بمانید،‌ اما از اقبال بد شما همچنانکه از روز می‌گذرد شما گیج و پریشان می‌شوید. ممکن است دیگران حتی به شما توجه هم نکنند که از راه خود منحرف شده اید به خاطر اینکه شما به روشنی علاقه تان را به سیر و سفر در غباری از بهره وری و کارایی پنهان کرده اید. با این حال، شما می‌دانید که قابلیت انجام دادن کارها و از بین بردن یاس و ناامیدی را دارید!
 

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 7 آذر 1393

– فال روزانه متولدین شهریور ماه

 اگر شما به خاطر استرس‌هایی که در محل کار با آنها مواجه شده‌اید عصبانی هستید، باید بدانید که اوضاع روند ثابت خود را پیدا می‌کند. اما این اتفاق‌ها شور و هیجان خاص خودش رادارد و به این زودی‌ها تمام نمی‌شود. پس الان چه چیزی اهمیت بیشتری دارد؟ هم اکنون لذت بردن از زندگی مهم ترین چیز است و استرس‌هایی که با آنها روبرو می‌شوید کوچکترین اهمیتی ندارند. مکانی آرام پیدا کرده تا در آنجا بتوانید نگرش خود را تغییر داده و آن را بهتر کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 7 آذر 1393

– فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز وارد یک بحث و مشاجره شدن از حل کردن آن در همان ابتدا آسان‌تر است. اگر شما به افراد لجوج برخورد کنید، شاید حوصله سرزنش کردن آنها را نداشته باشید. یک ناراحتی بی‌اهمیت می‌تواند به طور پرشوری یک درگیری عاطفی را بالا ببرد. آگاه بودن از تواناییهایتان می تواند به شما کمک کند که انرژی‌تان را برای رسیدن به اوج ذخیره کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 7 آذر 1393

– فال روزانه متولدین آبان ماه

 شما ممکن است از فکر کردن درباره تعطیلاتی که به وقوع نخواهد پیوست خسته شده باشید. شما امروز آماده مسافرت رفتن هستید، اما شاید اصلا نتوانید جایی بروید. شما تعهداتی در دوستی تان دارید که باید بهشان عمل کنید و آنها بر رویای سفرتان ارجحیت دارند. برنامه های بلند مدتتان را فراموش کنید؛ در عوض روی لحظه حال تمرکز کنید و ببینید که چه پیش می‌آید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 7 آذر 1393

– فال روزانه متولدین آذر ماه

شور و اشتیاق شدید شما می‌تواند در روابط تان با یکی همکاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت کردن در این مورد فقط تأثیر منفی می‌گذارد، مگر اینکه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما که خیلی راحت حرف می‌زنید و خیلی راحت هم قول می‌دهید خسته شده‌اند. فراموش نکنید که نباید در مورد یک کار صحبت کنید بلکه فقط باید آن را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 7 آذر 1393

– فال روزانه متولدین دی ماه

امروز شما به اینکه جمله “همه چیز زیباست” اوضاع را خوب و روبراه می‌گرداند شک دارید. اگرچه این می‌تواند یک نوع پوشش و حفاظ موثر باشد، اما امکان دارد که دیدگاه‌های خود را از دست بدهید. به خاطر نگرانی برای هر چیزی که در حال تمام شدن است انرژی باارزشتان را هدر ندهید. فقط بدون هیچ قضاوتی تمرکز کنید. چند روز بعد شما باید توانایی این را داشته باشید که به عقب برگشته و همه چیز را با دید بهتری ببینید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 7 آذر 1393

– فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما تنها نیاز دارید که برای یک روز یا دو روز دیگر خود را مجهز کنید، و بعد انرژی خود را برای جنگیدن  و پیروز شدن بکار گیرید. اما تمرین خودبازداری کاملا با خودداری از بیان احساسات متفاوت است. شما باید راهی پیدا کنید که تاثیر احساساتتان را برای خودتان نگاه دارید، به خاطر اینکه این کار سلامت روانی و روحی شما را  در طی روزهای آینده تضمین می‌کند. زمانی را تنها برای خودتان اخنصاص دهید تا تصورات زیبای خود را از رویاهایتان تکمیل کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 7 آذر 1393

– فال روزانه متولدین اسفند ماه

ورود ماه به دوازدهین خانه از تصورات شما می‌تواند نقطه شروع یک خیال باشد. اما شما نیاز دارید که ناباوری‌تان را درباره رویا و خیال کنار بگذارید. انرژی‌تان را برای اینکه مشخص کنید داستان چیست هدر ندهید و حقایق را از دست ندهید. فقط ارزش تمام یک داستان که به طور شاهکاری خلاقانه و راجع به زندگی است عبارت است از اینکه: شما همیشه وقت برای برگشتن به گذشته دارید و می‌توانید آن را در روز دیگری تجزیه و تحلیل کنید.

برچسب ها : فال روزانه

مطالب پیشنهادی : +

– .

نمناک
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.