فال روزانه | فال روز سه شنبه ۴ آذر

گردآوری توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز

فال روزانه | فال روز سه شنبه 4 آذر 1393

جذاب ترین و مهمترین وقایع پیش روی خود را متناسب با ماه تولدتان برای روز سه شنبه ۴ آذر ماه در فال روزانه سایت ممتاز نیوز بخوانید.

تاریخ انتشار : ۴ آذر

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 4 آذر 1393

– فال روزانه متولدین فروردین ماه

شما امروز برای انجام دادن وظایفتان چندین راه در پیش رو دارید و اگرچه این راهها اختیارات زیادی را به شما می‌دهند، اما شرایط کار کردن برای شما سخت تر می‌شود. اگر یک راه وجود داشته باشد که به وضوح از بقیه مهم تر باشد، برای شما ساده تر است، اما تا موقعی شما واقعاً کارتان را شروع نکرده اید توضیح دادن اینکه چه مراحلی باید طی شود، کار سختی است. سعی نکنید که از آن سر دربیاورید. فقط تا جایی که لازم است خودتان را با آن تطبیق بدهید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 4 آذر 1393

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

اگر شما اکنون زمان زیادی را برای دستیابی به هدفهایتان اختصاص ندهید، نارضایتی شما می تواند حتی بهترین شرایطتان را باطل کند. گذشت زمان به سود شما تمام می شود و این امکان را به شما می دهد که منتظر بمانید تا بهترین زمان برای شروع فعالیت فرا برسد. درضمن چشمها و قلبتان را به روی هدفهایتان باز نگه دارید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 4 آذر 1393

فال روزانه متولدین خرداد ماه

با وجود اینکه شما می‌خواهید که کار درست را انجام دهید، به نظر می‌رسد مسئولیت‌هایتان کمتر پیچیده و دشوار باشند و از قلب تان پیروی می‌کنند. رابطه‌ای که اخیرا با کسی دارید ممکن است عمیق‌تر شود یا یک رابطه جدید را شروع خواهید کرد. شما تمایل ندارید که با احساسات‌تان بجنگید. به یاد داشته باشید، احساسات شما نمی‌توانند مانند یک خانه تغییر نمی‌کند،‌ پس سعی نکنید که آنها را پایدار نگاه دارید. به خودتان اجازه دهید تا آزادانه برقصید بدون اینکه مدام نگران نتیجه آن باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 4 آذر 1393

فال روزانه متولدین تیر ماه

 شما امروز در حالی که در مورد احساسات خود با افراد دیگر صحبت می‌کنید اعتقاد دارید که نسبت به همیشه عمیق‌تر هستید و نمی‌توانید غیر از فعالیت‌های مثبت کار دیگری انجام دهید. این موقعیت در ظاهر خیلی عالی دیده می‌شود، اما نکته منفی نیز وجود دارد. شما قصد دارید شرایط نامطلوبی که باید در موردشان صحبت کنید را پوشانده و خوب جلوه دهید. از قدم گذاشتن به تاریکی‌ها نترسید، در چنین جاهایی جادو در انتظار شماست!!

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 4 آذر 1393

– فال روزانه متولدین مرداد ماه

 شما اکنون تصویری واقع بینانه نسبت به آینده در ذهن دارید، اما هنوز هم فکر کردن بیش از اندازه در مورد موفقیتهای مربوط به گذشته که از دستشان داده اید باعث می‌شود که نتوانید به خوبی از آنچه پیش رویتان قرار دارد بهره بگیرید. پیگیری کردن مهم ترین هدفهایتان بسیار مهم است، اما توسعه دادن امکانات دیگر نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به یاد داشته باشید که رویاهای شما می‌توانند پتانسیل ناشناخته‌ای که در موقعیت اخیر پنهان بودند را احیا کنند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 4 آذر 1393

– فال روزانه متولدین شهریور ماه

  الان زمان این است که با همکاران‌تان تصمیم بگیرید که توان تان را با هم روی یک کار واحد بگذارید تا بهتر به نتیجه دلخواه برسید،‌ این کار گروهی بهتر و سودمندتر از این است که هر کس بخواهد کار خودش را بکند و کاری به دیگران نداشته باشد. شما خیلی راحت می‌توانید با دیگران روابط خصمانه‌ای داشته باشید، اما این روابط برای هیچ کدامتان سودی ندارد. توجه کنید که در کار، دیگران چه پیشنهاداتی می‌دهند و این را هم مدنظرتان قرار دهید که نیازهای شما چیست. سپس می‌توانید تصمیم بگیرید که از کجا شروع کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 4 آذر 1393

– فال روزانه متولدین مهر ماه

 احساسات شما در طول روز شدید تر می‌شوند و هیچ راهی برای فرار کردن از شور و هیجان وجود ندارد. خوشبختانه شما از رنجش‌های کوچک دوستانه فرار نمی‌کنید، به خصوص اگر این مشکل موضوع خیلی مهمی‌درباره گذشته تان را به شما یادآوری کند. یادآوری یک خاطره قدیمی‌به شما انگیزه می‌دهد تا تغییری اساسی در زندگی خود ایجاد کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 4 آذر 1393

– فال روزانه متولدین آبان ماه

شما با برنامه‌های پنهانی آشنا هستید، اما حالا با وجود ماه در دوازدهمین خانه شما مربوط به رازها، بهترین کار این است که هر چیزی را افشا نکنید. اما از تبادل نظر کردن در مورد محرکها و انگیزه‌های خود خودداری نکنید، برای اینکه اگر بخواهید به دیگران نشان بدهید که چه چیزی برایتان از همه چیز مهتر است، این کار آسان‌ترین روش است. شما نسبت به اعتقادات خود خیلی متعصب هستید. حتی اگر افراد دیگر امروز قادر نباشند دیدگاه‌های خود را با شما در میان بگذارند، در نهایت آنها به دیدگاه‌های قدرتمند شما احترام خواهند گذاشت.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 4 آذر 1393

– فال روزانه متولدین آذر ماه

خوشبختانه احتمالا بعد از ظهر امروز می‌توانید به‌ آن استراحت و آرامشی که مدت‌هاست در جستجوی آن هستید برسید. حتی اگر به نظر می‌رسد که بسیار سخت است که آن را بپذیرید و از آن لذت ببرید. یک روز بی قرار کننده تمایل شما را به آرامش و سکوت افزایش می‌دهد اما ممکن است وقتی آن را بدست‌ آوردید زود از آن خسته شوید. به یاد داشته باشید نیازی نیست که وقتی هیچ مسئله ای وجود ندارد یک نمایش جدید خلق کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 4 آذر 1393

– فال روزانه متولدین دی ماه

در پایان رابطه دوستی شما یک نور جدید به چشم می‌خورد و اگر چه شما کاملا از آن آگاه نیستید و نمی‌دانید قضیه چیست، اما همین کافی است که لبخندی به لب‌های شما بیاید. شاید شخص جدیدی در زندگی شما پیدا شود یا شاید هم زندگی جدید تان از یک رابطه جدید حیات دوباره می‌گیرد. به هر حال،‌ انتخاب با شماست، و شما نیاز خواهید داشت که تصمیم بگیرید که چگونه خود را به بهترین وجه برای اتفاقات خوبی که دارد برای تان پیش می‌آید آماده کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 4 آذر 1393

– فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما تازگی‌ها تمرینات نسبتا سختی را پشت سر گذاشته‌اید و هم اکنون در حال استراحت کردن می‌باشید. امروز شما به جای کند و کاو کردن در احساسات عمیقتان بیشتر دوست دارید شرایط جدید خود را ثابت نگه دارید و این کارتان آسایش و راحتی نزدیکان‌تان رانیز به همراه دارد. فقط حواستان را جمع و چشم‌هایتان را باز کنید، چون ممکن است این روزها خیلی زیاد پول خرج کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 4 آذر 1393

– فال روزانه متولدین اسفند ماه

 مثل اینکه شما این احساس را پیدا کرده‌اید که برنامه‌های قابل حل شما از کنترلتان خارج شده‌اند. قطعی کردن ملاقاتها شما را مطمئن می‌کند که هدایت کننده خوبی هستید و حرفهای دیگران را خوب می‌فهمید. بهتر است که توجه خود را معطوف به این کنید که از سوءتفاهم و سوءتعبیر دیگران جلوگیری کنید.

برچسب ها : فال روزانه

مطالب پیشنهادی : +

– .

نمناک
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.