فال روزانه | فال روز شنبه ۸ آذر

گردآوری توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز

فال روزانه | فال روز شنبه 8 آذر 1393

اتفاقات پیش روی خود را در روز شنبه ۸ آذر ماه مطابق با ماه تولدتان در فال روزانه سایت ممتاز نیوز بخوانید.

تاریخ انتشار : ۸ آذر

بازدید : ۱۲۷ نفر

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 8 آذر 1393

– فال روزانه متولدین فروردین ماه

 ورود ماه به ششمین خانه جزئیات باعث می شود که احساس کنید سر شما از شدت کار دارد می ترکد. اگرچه شما از اینکه همیشه مشغول باشید لذت می برید، اما از اینکه کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و هیچ کدام از آنها به خوبی انجام نشده اند خوشتان نمی آید. عطارد آهنین وارد نشان شما می شود، بنشینید و لیستی از کارهایی که باید به پایان برسانید تهیه کنید.وظایف تان را در اولویت قرار دهید و بعد به سر کارتان بازگردید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 8 آذر 1393

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز فشار مسئولیت‌های زیادی را روی شانه‌های خود احساس می‌کنید و بیش از این صلاح نیست که آنها را به تعویق بیندازید پس بهتر است که زودتر دست بکار شوید. لازم نیست که برای چگونگی انجام این کارها دلیل بیاورید و آنها را تفسیر کنید. همچنین نیاز نیست که ثابت کنید در انجام کارها عالی هستید و آنگونه که از شما انتظار می‌رود آنها را تحویل می‌دهید. اکنون بسیار مهم است همزمان که کارایی خود را افزایش می‌دهید تفریح خود را نیز کاهش دهید.
 

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 8 آذر 1393

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 امروز شاید شما فشار کاری زیادی را تجربه کنید، چرا که در خانه کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. اما شما نمی‌توانید از زیر بار وظایفتان در محل کار و مسئولیت‌های اجتماعی خود فرار کنید. اگرچه شما امروز تنها بودن را ترجیح می‌دهید، ولی امروز اصلاً این کار درست نیست. برای اینکه اگر تنهایی را انتخاب کنید به تنهایی و بدون وجود افرادی که دوست‌شان دارید پیشرفت خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 8 آذر 1393

فال روزانه متولدین تیر ماه

افکار و آرزوهای بالا و رویایی شما باعث پیشرفت شما می‌شوند و برعکس آرزوهای پایین و کوچک، شما را از صعود باز می‌دارند. در این اواخر، روزهای پر آشوب و پر استرسی را تجربه کرده اید، اصلا روزهای خوب و آرامی‌را نداشته اید. فعالیت‌های شاد و سر زنده ای را آغاز کنید تا باورتان شود که شما  هم می‌توانید با شادی و خوشحالی زندگی تان را ادامه دهید. شما احساسات تان را به راحتی با دیگران در میان می‌گذارید از این کار دوری کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 8 آذر 1393

– فال روزانه متولدین مرداد ماه

 فقط کار کردن و تفریح نداشتن همه افراد چه زن و چه مرد را خسته می کند، پس امروز از خانه بیرون بروید و قدری تفریح کنید. البته تا موقعی که شما کارهایتان را تمام نکرده اید این کار غیر ممکن است، اما شما اکنون در حین اینکه کار می کنید برای لحظه کوتاهی می توانید کمی هم خودتان را سرگرم کنید. تمام کارهایی که لازم است انجام شود بیان کننده تصورات شماست و سپس باعث می شود شما روی کارهایی که باید انجام دهید متمرکز شوید بنابراین آخر هفته کاملاً برای تفریح کردن آمادگی خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 8 آذر 1393

– فال روزانه متولدین شهریور ماه

 شما احتمالا امروز برای رهایی از تنگنایی که جلوی روی شماست، آسان ترین راه یعنی تنبلی را انتخاب می‌کنید. اگرچه این راه قابل تحسینی نیست، اما دوری کردن از درگیری و مجادله و به تاخیر انداختن تصمیمات مهم می‌تواند بهترین و زیرکانه ترین راه شما برای موقعیت فعلی تان باشد. صبر و تحمل شما می‌تواند برایتان شور و عشق را همراه بیاورد، اجازه دهید این اختلافات  خود به خود حل شده و از بین بروند. یکی دو روز به خود مهلت داده و بعد تلاش تان را شروع کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 8 آذر 1393

– فال روزانه متولدین مهر ماه

 ستاره حاکم شما یعنی بهرام قلمرو وسیع‌تری را امروز به کیوان واگذار می‌کند و ستاره جنگجو تبدیل به ستاره مسالمت آمیز می‌شود. شما توانایی بسیار زیادی برای سازماندهی اطلاعات پیچیده و ترغیب مردم به انجام وظایف مشخص دارید که برای یک کار منظم آنها را به هم پیوند می‌دهد. برای رهبری و گرفتن زمام امور، آنها را چنگ بزنید و به حال خود رها نکنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 8 آذر 1393

– فال روزانه متولدین آبان ماه

همیشه امکان پیشرفت و ترقی وجود دارد! در حال حاضر تغییر دادن رژیم غذایی و فعالیت‌های منظم روزانه تنها چیزی است که بهش نیاز دارید. اما هیچ چیز به آن سادگی که باید باشد نیست. پیدا کردن زمان خالی بین تمام قرار ملاقات‌هایتان از آن چیزی که فکر می‌کردید سخت تر است. بی خودی تلاش نکنید! الان بهتر است که به جای اینکه بیخودی تلاش کنید و فرد احمقی نشان داده شوید عقب نشینی کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 8 آذر 1393

– فال روزانه متولدین آذر ماه

 شما فکر می‌کنید که دیگر وقتی برایتان باقی نمانده است، اما هنوز کارهای خیلی زیادی دارید که انجام نداده‌اید. اما این قضیه در مورد کارهایی که تمام کرده‌اید صدق نمی‌کند، بلکه در مورد کارهایی است که تازه شروع کرده‌اید و یا قرار است انجامشان دهید. از نگاه کردن به گذشته بپرهیزید؛ شما الان نمی‌توانید گذشته را تغییر دهید. در عوض به دور و بر خود و زمان حال توجه کنید. از همین امروز کار شما شروع می‌شود.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 8 آذر 1393

– فال روزانه متولدین دی ماه

شما اعتقاد دارید که اگر اصلاً تاریکی و هیچ چیز مبهمی‌وجود نداشته باشد – و یا حداقل هرکس یک چراق قوه دستش بگیرد و در ظلمات و تاریکی آن را روشن کند!! – شما شادتر خواهید شد. حالا شما تصمیم گرفته‌اید وقتی که قدرت آنها کم می‌شود خودتان رازها را کشف کنید. یادتان باشد که اصلاً خوب نیست از اعتماد دیگران سوءاستفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 8 آذر 1393

– فال روزانه متولدین بهمن ماه

 نگران بودن در مورد کمبودها و چیزهایی که ندارید برای شما اتلاف انرژی به همراه دارد، اما امروز شاید شما قادر نباشید که به راحتی صداهایی که در مغزتان پیچیده را خاموش کنید. این صداها برای شما بسیار آشنا هستند. تشخیص دادن چگونگی شرایطتان در حال حاضر با گذشته متفاوت است، درحالیکه برانگیخته شدن ترسهای شما کمک می کند که فراتر از این موضوع و رو به پیشرفت حرکت کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 8 آذر 1393

– فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز باوجود اینکه در مورد تصمیمات مهم خود خیلی جدی عمل می‌کنید، ولی با این حال دیگران باز هم فکر می‌کنند شما اشتباه کرده‌اید. شاید آنها شما را به بی‌مسئولیت بودن متهم کنند، درصورتی که اصلاً اینگونه نیست. پس اکنون در مورد برنامه‌های مهم خود با آنها صحبت نکنید، شما هرچقدر بیشتر حرف بزنید اختلاف نظرهایتان با آنها بیشتر خواهد شد.

برچسب ها : فال روزانه

مطالب پیشنهادی : +

– .

نمناک
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.