فال روزانه | فال روز چهارشنبه ۷ آبان

گردآوری توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز

فال روزانه | فال روز چهارشنبه 7 آبان 1393

احساسات و رفتارهای پیش روی خود را در محیط کاری و پیرامون خود در روز چهارشنبه ۷ آبان ماه در فال روزانه سایت ممتاز نیوز پیش از وقوع بخوانید.

تاریخ انتشار : ۷ آبان

بازدید : ۲۷۶ نفر

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 7 آبان 1393

– فال روزانه متولدین فروردین ماه

اگر شما تازگیها درس جدیدی در مورد خویشتن داری یاد گرفته باشید، ممکن است واکنش نامعقولی نشان داده و به سختی اما خیلی زود از موضع خود پایین بیایید. با وجود این اکنون که شما از لاک خود بیرون آمده اید، برایتان بسیار حیاتی است که خیلی سریع دچار نوسان نشوید. اگر اجازه بدهید که عقل شما رهنمایتان باشد، شادتر خواهید شد و انجام دادن یک فعالیت عملی می تواند به کمتر شدن آشفتگی هایتان کمک کند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 7 آبان 1393

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

تمرکز شما امروز روی انجام دادن کارهایی است که قبلا قول آنها را داده بودید و ممکن است به سختی کار کنید تا جاییکه باعث شوىد سهوا دوستان تان را نادیده بگیرید. وای به حال کسی که سر راه شما بایستد چرا که آماج تمام ناامیدی‌های شما خواهد شد مخصوصا اگر شما ندانید که چگونه  باید همه کارها را انجام دهید. بهترین سیاستی که می‌توانید اتخاذ کنید این است که کارها و پروژه‌های بزرگ تان را به وظایف کوچک تقسیم بندی کنید و یکی را پس از دیگری انجام دهید. تنها راه برای رسیدن به هدف تان این است که گام‌هایی کوچک اما با تعمق و تامل بیشتر بردارید!

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 7 آبان 1393

فال روزانه متولدین خرداد ماه

این ماه مشکل اصلی شما این است که در حالی که شما به طور هم زمان هم می‌خواهید در زندگی خانوادگی شریک باشید و هم عضوی از یک گروه منسجم باشید، نمی‌دانید که چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه کنید. گویی که شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی که آرزویش را داشتید نزدیک بشوید. سعی نکنید که برای حل کردن این مشکل اقدام کنید. فقط روشی را پیدا کنید که به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 7 آبان 1393

فال روزانه متولدین تیر ماه

 شما اکنون نمی‌توانید آهسته و یکنواخت حرکت کنید، برای اینکه دیگران خواسته‌های خیلی زیادی از شما دارند. آنها حتی شاید فکر می‌کنند که شما می خواهید تمام وقتتان را با آنها بگذرانید. حتی اگر شما دوست داشته باشید که در خوشی‌هایشان با آنها همراه باشید، اما ایده انجام دادن این کار از خود عمل جذاب‌تر است. اگر فکر می کنید که بعداً از انجام دادن این کار پشیمان می‌شوید، در فعالیت‌های گروه خاصی شرکت نکنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 7 آبان 1393

– فال روزانه متولدین مرداد ماه

 امروز شما سعی می‌کنید که تنهایی و انزوا را انتخاب کنید، ولی دوستان و همکارانتان بهتان اجازه نمی‌دهند این کار را بکنید. آنها امروز بیش از اندازه دلسوز شده‌اند، که از وقتی شما با آنها دوست شده‌اید دوست داشتید با شما اینگونه رفتار کنند. پس به جای اینکه با امتحان کردن تمام راهها خودتان را خسته کنید، روش مناسبی پیدا کنید تا بتوانید با کسانی که رضایت شما را فراهم می‌آورند ارتباط برقرار کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 7 آبان 1393

– فال روزانه متولدین شهریور ماه

احتمالا امروز وسوسه شده اید که عالم نما باشید و ادعا کنید که راجع به همه چیز اطلاع دارید. اما اگر خودتان را درگیر این ماجرا کنید و خود را در مرکز توجه قرار دهید بعید می‌دانم آن حمایت و توجهی که در نظر دارید را بدست بیاورید. چرا که در نتیجه این کار شما کنترل خود را از دست می‌دهید و تبدیل به انسان خودبزرگ بینی می‌شوید؛ پس  سعی کنید اثبات بزرگی و خردمند بودن خود را فراموش کنید و حرف‌هایی که دیگران به شما می‌گویند را دقیقا گوش کنید. شنیدن حقیقت به شما ضربه‌ای نمی‌زند مخصوصا اگر بتوانید از این صحبت‌ها برای پیشرفت خود و رسیدن به اهداف تان استفاده کنید!

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 7 آبان 1393

– فال روزانه متولدین مهر ماه

 مهم نیست که یک چیزی یا کسی الان چقدر خوب نشان می‌دهد، چند دلیل عملی وجود دارند برای اینکه شما نتوانید به آنچه می‌خواهید برسید. خوشبختانه، اراده شما در صبر کردن برای رسیدن به خواسته‌تان به شما کمک زیادی می‌کند.عجله ممکن است همه چیز را خراب کند اما اگر قدم به قدم پیش بروید مطمئناً به هدف خود می‌رسید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 7 آبان 1393

– فال روزانه متولدین آبان ماه

 شما می‌خواهید تمام روز کار کنید، اما این به معنی انجام دادن تمام کارهایتان در یک روز نیست. اگر شما با هدف برقراری تعادل در کارهایتان برنامه ریزی کنید، به بهترین نحو قادر خواهید بود هم به کارهایتان برسید و هم تفریح کنید. با تلاشی مضاعف و کمی‌ خلاقیت می‌توانید در روزهای آینده به این هدفتان برسید. فقط در نهایت زمانی که تصمیم به تفریح کردن گرفتید زیاده روی نکنید؛ اعتدال و میانه روی کلید رسیدن به موفقیت است.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 7 آبان 1393

– فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز رئیس تان روی شما حساب ویژه ای کرده تا از دریایی از کارها سربلند بیرون آیید و این کار برای شما بسیار سخت است چرا که باید به فکر تامین نیازهای خود نیز باشید ولی امروز کاراست که یکی پشت سر هم برای شما پیش می‌آید. الان زمان آن نیست با افکاری مثل این که چه کاری نمی‌توانید انجام دهید خود را اذیت کنید. به جای نگرانی درباره عملکردتان تمام تلاش خود را برای کار بکار گیرید. همین برای یک کار و نتیجه مفید کافی است!

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 7 آبان 1393

– فال روزانه متولدین دی ماه

امروز احساس می‌کنید که باید از نظر احساسی تعدیل شوید و می‌خواهید انرژی اضافی خود را تخلیه کنید. اگر با همکارتان درگیر یک بحث جدی شوید این بحث به نفع شخص شروع کننده تمام می‌شود و در عین حال وظایفی که قبلا به خوبی تعریف شده‌اند ممکن است در نتیجه این بحث به سرعت روشنی خودرا از دست بدهند. به جای اینکه سعی کنید حق را به جانب خودتان دهید و مدام در پی تصدیق خود باشید؛ آرام بگیرید و از درگیر شدن در یک جنگ لفظی اجتناب کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 7 آبان 1393

– فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز اوضاع شما بیخ پیدا کرده و مسئولیت‌های کاریتان بر بازی و تفریح اولویت دارند! بنابراین مسائل خیلی زیادی در زندگیتان به تصمیمات دیگران بستگی دارد و شما مجبورید از دیگران دستور بگیرید. شما برای تفریح و خوشگذرانی کاملاً آماده‌اید، اما شاید این افراد در مورد کارهایی که باید انجام دهید نظر دیگری داشته باشند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 7 آبان 1393

– فال روزانه متولدین اسفند ماه

 شما می‌دانید که بعضی اوقات مثل یک گاو نر سر سخت و لجوج می‌شوید. امروز،‌ با وجود بهرام جنگجو که بوسیله پلوتون سلطه جو فعال شده، ممکن است بخواهید که برای حفظ موقعیت کنونی خود بجنگید. با این حال مواظب باشید،‌ به خاطر چیزی که به سختی در مورد آن اعتقاد دارید و این درحالیست که واقعیت را نمی‌دانید و حتی اگر به روشی و واضحی آن را بشنوید رأی خود را تغییر نمی‌دهید. به یاد داشته باشید، تمایل داشتن برای کسب اطلاعات جدید نه فقط نشانه ای از باهوشی و زیرکی است، بلکه می‌تواند شانس شما را برای رسیدن به موفقیت افزایش دهد.

برچسب ها : فال روزانه

مطالب پیشنهادی : +

– .

نمناک
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.