فال روزانه | فال روز یکشنبه ۴ آبان

گردآوری توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز

فال روزانه | فال روز یکشنبه 4 آبان 1393

چه اتفاقاتی در انتظار شماست؟ مهمترین و جالب ترین وقایع پیش روی خود را در روز یکشنبه ۴ آبان در فال روزانه سایت ممتاز نیوز آگاه شوید.

تاریخ انتشار : ۴ آبان

بازدید : ۱۱۱ نفر

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 4 آبان 1393

– فال روزانه متولدین فروردین ماه

آشفتگی و سراسیمگی شما امروز قبل از اینکه شروع به پراکنده شدن کند به سطح بالاتری می‌رسد. البته ممکن است دیگران فکر کنند که این مسئله زیاد مهم و موثر نیست با این حال شما لبخند می‌زنید به خاطر اینکه تصورات خیالی شما و بینش متعادلی راه بهتری را در این زمان به شما نشان خواهد داد. اما   دوری کردن از سختی‌‌‌‌‌ها و ناملایمات راه حل جالبی نیست؛ مهم این است که شما بتوانید اکنون مشکلات را در آغوش بگیرید همچنانکه آنها می‌توانند به شما چیزهای زیادی درباره شخصیت واقعی‌تان به شما یاد دهند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 4 آبان 1393

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز در حالیکه آدرنالین‌تان بالا رفته و نیاز فوری به چیزهایی که نیاز داری پیدا می‌کنید، شما خیلی عجله دارید و آماده اید که موانع را از سر راه بردارید. شما در فکر این هستید کاری را انجام دهید که تمام کسانی که فکر می‌کنند شما را خوب می‌شناسد را شگفت زده کنید. الان وقت این است که تمام فرضیه‌ها در مورد خودتان را باطل کرده و پیش داوری‌هایی که تنبل جلوه تان می‌دهند را از بین ببرید. خوشبختانه خودتان هم می‌دانید که تا موقعی که وقت موعود فرا نرسیده نباید دست به عمل بزنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 4 آبان 1393

فال روزانه متولدین خرداد ماه

شما باید آنقدر امروز عاقل باشید که به خاطر بسپارید داستان رویایی شما تنها راه موجود برای شما نیست. نمی‌گویم همه نظرات و ایده هایتان اشتباه است یا اینکه سرانجامی‌ندارند. اما مسیرهای چندگانه‌ای از نقاط مختلف در راه شما پدیدار خواهند شد حتی اگر اکنون برای شما قابل مشاهده نباشند. به یاد داشته باشید که ماه نشان شما اخیرا در هفتمین خانه از “محیط و پیرامون” شما قرار گرفته است و به شما نشان می دهد که واقعیت بسیار سخت تر از آن است که فکر می‌کنید. راه حل‌های جدید فردا برای شما آشکار خواهند شد.
 

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 4 آبان 1393

فال روزانه متولدین تیر ماه

اگر امروز کسی زیاد ازتان انتقاد کرد، سعی کنید زیاد ناراحت نشوید. شاید شما خیلی حساس شده‌اید و یا شاید دیگران در قضاوت‌هایشان خیلی تند و تیز رفتار می‌کنند. اگر بخواهید برای خوشحال کردن کسی که هیچ یک از کارهایتان او را راضی نمی‌کند تلاش کنید، فقط خودتان را خسته کرده‌اید. بنابراین سعی کنید به استانداردهایی که برای خود تعیین کرده بودید برسید، در این صورت احساس بهتری نسبت به کار آیی و راندمان کاری خود پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 4 آبان 1393

– فال روزانه متولدین مرداد ماه

 شما امروز می‌توانید در خرج و مخارجتان تغییراتی ایجاد کرده و راهی را پیدا کنید که فشار مشکلاتی که بر دوشتان سنگینی می‌کند را کم کنید. اگر شما به واسطه اصلاحات بسیار کم اما مهمی که در روش پول خرج کردنتان ایجاد کرده‌اید ولخرجی‌هایتان را کمتر کنید، به زودی می‌توانید نتایج مثبت آن را ببینید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 4 آبان 1393

– فال روزانه متولدین شهریور ماه

بلند شوید و بدون ترس حرفهایتان را بزنید، برای اینکه اطرافیانتان به حرفهای شما گوش خواهند داد و شما را جدی خواهند گرفت. البته اگر این کار افرادی که از شما حمایت می‌کنند را ازتان دور کرد، زیاد افسرده نشوید. در حقیقت اگر با شور و هیجان زیاد  در مورد احساسهایتان حرف بزنید، می‌توانید پیام خود را به دیگران برسانید. اگر شما در حالی که با ایمان و اعتقاد کامل یک رابطه دوستی را شروع می‌کنید، از احساسهایتان هم صحبت کنید بیشتر از همیشه موفق خواهید بود.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 4 آبان 1393

– فال روزانه متولدین مهر ماه

 اگر امروز شخصی با یک ایده جالب به سمت شما می آید، قبل از اینکه به خوبی آن را بررسی کنید، با دید منفی ذهنتان را کاملاً به روی این ایده نبندید. حتی اگر نمی خواهید زمانتان را برای دنبال کردن فکرهای جدید تلف کنید، شما می توانید سهواً به هر پروژه خیلی پر سر و صدا جواب رد بدهید فقط به این دلیل که اخیراً درگیر یک نقشه عظیم شده اید. اگر شما بی طرف باشید و فکر بازی نیز داشته باشید، می توانید از استعدادهایتان درست استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 4 آبان 1393

– فال روزانه متولدین آبان ماه

نیازهای شما هر روز بزرگ تر می‌شوند، سعی می‌کنید جلوی این رشد بی رویه را بگیرید و با امید به خداوند بزرگ هر روز نیازهای تان کمتر شوند نه این که هر روز رشد کنند  زیرا اگر بیش از حد رشد کنند و نتوانید جلوی آنها را بگیرید باعث دلسردی و نا امیدی شما از زندگی می‌شوند. زیرا شما کمی‌ایده آلیست هستید و در رویاهای تو خالی به سر می‌برید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 4 آبان 1393

– فال روزانه متولدین آذر ماه

 شما دوست دارید امروز را طوری بگذرانید که انگار هیچ برنامه و نقشه از پیش تعیین شده‌ای نداشته‌اید. حتی اگر این جریان یک روش غیرمعمولی و بی‌قاعده برای شما باشد، ولی اکنون اگر خودتان را به این جریان بسپارید لذت بردن از زندگی خیلی آسان می‌شود. محکم و ثابت قدم باشید، ولی نباید دیگران را به خاطر کارهایتان سرزنش کنید. درضمن با دیگران مهربان باشید، به خصوص وقتی که یک نفر تصمیم دارد با شما ارتباط برقرار کند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 4 آبان 1393

– فال روزانه متولدین دی ماه

معمولاً شما نمی‌توانید بدون اینکه عقاید خود را از دست بدهید احساسات خود را ابراز کنید و این موضوع کمی‌عجیب است، اما با این وجود شما باز هم می‌توانید هر دو روی سکه را ببینید! وقتی که شما مجبور نیستید تسلیم منطق و قانون شوید، شور و هیجانات عاطفی جذاب می‌شوند. به جای سازگاری و توافق کردن الان بهتر است که بر رویاهای خود پافشاری کرده و با کسی که بهش اطمینان دارید در موردشان صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 4 آبان 1393

– فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما امروز به خصوص اگر همکارانتان را دوست داشته باشید برای رفتن به سر کار اشتیاق دارید. اما هنوز بخشی از وجود شما هنوز دوست دارد در خانه بماند. تعادل ایجاد کردن بین روابط خانوادگی و فعالیتهای حرفه‌ای‌تان از آن چیزی که به نظر می‌رسد راحت تر است. بدون اینکه بیشتر درگیر یکی از این آنها بشوید به هر دو بخش زندگی تان توجه کافی داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 4 آبان 1393

– فال روزانه متولدین اسفند ماه

شاید شما دوست نداشته باشید بخشی از وقت خود را به پروژه ای خلاقانه اختصاص دهید، امروز شما به انجام دادن کارهای جالب ترغیب می شوید و  به سمت ورزشهای رقابتی تمایل بیشتری دارید. امروز روزی عالی برای شرکت کردن در فعالیتهای بدنی است، پس زودتر دست به کار شوید.

برچسب ها : فال روزانه

مطالب پیشنهادی : +

– .

نمناک
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.