فدراسیون تعطیل نیست، کار پیش نمی رود!/ پول بدهند،کار را آغاز می کنیم

۲۹فروردین۱۳،

رئیس فدراسیون شطرنج گفت: ما همچنان منتظر دریافت پول از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هستیم.

محمد جعفر کامبوزیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما زمانی کارمان را به طور رسمی آغاز می کنیم که از نهادهای مربوطه به حساب فدراسیون، پول واریز شود.
 
رئیس فدراسیون شطرنج گفت: ما باید در طول ۲ ماه اخیر ۲ تا ۳ اعزام به مسابقات آسیایی داشته باشیم اما با وجود چنین شرایطی دست روی دست گذاشته ایم و نمی توانیم هزینه سفرهای خارجی را تامین کنیم.
 
وی یاد آور شد: در سال قبل هم فدراسیون شطرنج با مشکلات عدیده مالی مواجه بود اما مسئولان مربوطه هیچ اقدامی در خصوص رفع این مسائل انجام ندادند و ما با همین وضعیت سال را به پایان رساندیم.
 
 رئیس فدراسیون شطرنج تصریح کرد: شطرنج  یکی از رشته هایی است که در مسابقات مختلف در صورتی که مورد توجه مسئولان قرار بگیرد مدال آور است امیدوارم مشکلات به زودی برطرف شود.
 

 کامبوزیا در پاسخ به این سوال  که آیا عدم آغاز کار به خاطر مشکلات مالی به معنای تعطیلی فدراسیون است؟ گفت: به هیچ عنوان ما طبق معمول و براساس قانون کارهای خود را انجام می دهیم و هم اکنون به دنبال رایزنی های مختلف برای رفع مشکل از طریق گوناگون هستیم؛ فدراسیون تعطیل نیست اما کار به خوبی پیش نمی رود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.