فدراسیون مقصر اصلی نبودمان در مسابقات قهرمانی است

اسفندیار پوررضا در مورد حضورشان در مسابقات قهرمانی کشور گفت: علی رغم امادگی کامل برای حضور در مسابقات قهرمان کشوری به دلیل نبود هماهنگی فدراسیون با هییت مازندران در این رقابت ها شرکت نکردیم.

  اسفندیار پور رضا، سرمربی تیم هیئت بوکس استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه مسئولان فدراسیون بوکس با هیئت بوکس استان مازندران سر ناسازگاری دارند و سرخود و بدون هماهنگی با هیئت استان کارها را انجام میدهند، براساس قوانین موجود باید اسامی داوران حاضر در مسابقات قهرمان کشوری با تمامی هیئت استانها هماهنگ شود و سپس انتخاب شوند که متاسفانه این کار اصلا به دخالت هیتها صورت نگرفت و خود مسئولان فدراسیون به انتخاب داوران پرداختند، همچنین از دیگر دلایلی که منجر شد ما در این مسابقات حضور پیدا نکنیم تعداد سهمیه هایی است که به ما تعلق گرفت که بسیارکم است.
وی افزود: در هیچ یک از رقابتهای قهرمانی کشوری سهمیه بندی وجود ندارد پس جای تعجب است که این سهمیه بندی استانها به چه دلیلی صورت می‌گیرد.
رضاپور در ادامه اظهار داشت: ما تمام این موارد را با مسئولان فدراسیون بوکس در میان گذاشتیم اما آنها اصلا توجهی به حرفهای ما نداشتند و با توجه به این بی توجهی مسئولان فدراسیون ما تصمیم گرفتیم با توجه به آمادگی کافی که داشتیم در این رقابتها حضور پیدا نکنیم.
سرمربی تیم هیئت استان مازندران بیان داشت: تیم استان مازندران با نفرات بسیار خوب و آمادگی برای حضور در این رقابتها بسته نشده بود که به طور حتم اگر در این مسابقات شرکت می‌کردیم جز نفرات برتر می‌شدیم.
وی افزود: با توجه به جوابگو نبودن مسئولان فدراسیون بوکس پیگیر این مشکلات هستیم و امیدواریم شخصی پیدا شود که جواب ما را بدهد./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.