فراخوان ˝کاروانیان نینوا˝ انتشار یافت

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

نخستین برنامه ˝کاروانیان نینوا˝ در تجلیل و تکریم هنرآورانی که پنجره‌هایی بر چشم اندازهای حماسه محرم گشوده‌اند و داغدارانی که لاله‌زاران حسینی را سروده‌اند، متقارن با اربعین حسینی (ع)، ۲ دی‌ماه سال‌جاری، از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین؛ بخش‌های مختلف فراخوان “کاروانیان نینوا” عبارتند از:

۱) بخش شعر: از شرکت کنندگان در این بخش دعوت می‌شود که ۲ تا ۴ اثر از سروده‌های خود را در قالب‌های سنتی و یا نوین (به صورت تایپ شده بر روی صفحه A4 به دبیرخانه کاروانیان نینوا به نشانی تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی، کوی ارغوان، بلوار مروارید، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران فرستاده و یا فایل آثار خود را در قالب ورد به نشانی اینترنتی Tehran@farhang.gov.ir ارسال نمایند.

۲) فیلم و عکس: کلیه شهروندان فضای مجازی می‌توانند به تعداد دلخواه خود عکس‌های دارای فرمت JPG و فیلم‌های دارای فرمت ۳GP یا AVI که از مراسم‌های سوگواری، دسته‌های عزاداری و سایر آیین‌های عاشورایی از طریق دستگاه تلفن همراه، دوربین‌های حرفه‌ای و یا غیرحرفه‌ای، عکاسی یا فیلمبرداری کرده‌اند را از طریق دبیرخانه مجازی “کاروانیان نینوا” به نشانی اینترنتی http://www.zigur.com/moharam ارسال نمایند. این برنامه در دو بخش حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با مشارکت سازمان بسیج شهرداری تهران، گروه پایگاه اینترنتی‌های پرشین بلاگ و سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار می‌شود. آخرین مهلت ارسال آثار پایان ماه محرم امسال (۱۲آذرماه) بوده و در اربعین سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، ۲ دی‌ماه سال جاری، از برگزیدگان تقدیر خواهد شد. ضمنا در پایان برنامه، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نمایشگاهی مجازی از آثار شرکت‌کنندگان در قالب یک رسانه بر خط اینترنتی ایجاد خواهد شد.

گفتنی است، آخرین فرصت ارسال آثار به اولین کاروان نینوا تا پایان ماه محرم، ۱۲آذرماه سال جاری است.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.