فراخوان اجرای عمومی نمایش‌های خیابانی در نمایشگاه کتاب تهران

۳۱فروردین۱۳،

۱۰۱۰ اجرای نمایش خیابانی از سوی اداره کل هنرهای نمایشی معاونت امور هنری با همکاری معاونت امور فرهنگی در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اجرا می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، کانون تخصصی نمایش‌های خیابانی ایران از تمامی گروه های نمایش خیابانی، هنرمندان، دانشجویان و اصحاب نمایش که علاقه¬مند می باشند در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت از نمایش¬های خود اجرای عمومی داشته باشند، دعوت به عمل آورده تا آثار خود را ارائه کنند.

این نمایش ها با موضوع “کتاب، چشمه جوشان دانایی” و “ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی” در دوره‌های مختلف سنی و با شیوه¬های مختلف نمایشی (عروسکی، میدانی، آیینی، خیابانی و … ) در فضای باز نمایشگاه و همراه با بازدیدکنندگان، غرفه داران و در بخش¬های مختلف نمایشگاهی با همت هنرمندان، اجرا خواهند شد.

شرایط ثبت نام:

– عضویت در بخش تخصصی پایگاه خدمات رسانی www.ipstc.ir (کانون تخصصی نمایش¬های خیابانی ایران)
– ارسال طرح و شیوه اجرایی به نشانی outdoortheater@gmail.com
– مهلت ارسال طرح و شیوه اجرایی: ۸ اردیبهشت ماه
– اجرای عمومی نمایش¬های خیابانی در نمایشگاه بین¬المللی کتاب تهران، بدون امکان ایاب و ذهاب، اسکان و پذیرایی برای گروه¬های نمایشی است؛ بدیهی است در صورت تأیید طرح¬هایی که از شهرستان ها به دبیرخانه ارسال شود، این دبیرخانه هیچ گونه تعهدی برای موارد یاد شده نخواهد داشت.
نشانی و شماره تلفن دبیرخانه: تهران – میدان فلسطین- خیابان سرپرست جنوبی – کوچه پارس پلاک ۵ طبقه اول – شماره تلفن

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.