فرد گروگانگیر در استرالیا دانشجوی اخراجی دانشگاه امام صادق (ع) بوده است/ انتساب این فرد به محل تحصیلش نادرست است

نوشته شده در تاریخ ۲۵/آذر/ – ۱۱:۲۳ و در سرویس اخبار سیاسی ممتاز نیوز

میرلوحی در گفت‌وگو با آنا:

ممتاز نیوز: مسئول روابط عمومی دانشگاه امام صادق(ع)، گفت: محمد حسن منطقی که اقدام به گروگانگیری در استرالیا کرده بود به دلیل وضعیت نامتعارف اخلاقی و اعتقادی از دانشگاه امام صاق (ع) اخراج و پس از آن پناهنده شده بود و هیچ ارتباطی با این دانشگاه ندارد.

حجت‌الاسلام سیدمصطفی میرلوحی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره فرد گروگانگیر در استرالیا و انتساب وی به دانشگاه امام صادق(ع) از سوی برخی رسانه‌های خارجی، اظهار کرد: این فرد حدود ۲۰ سال پیش مدتی دانشجوی دانشگاه  امام صادق (ع)  بود که به دلیل وضعیت نامتعارف اخلاقی و اعتقادی از دانشگاه اخراج شد و هیچ ارتباطی با دانشگاه امام صادق (ع) نداشته است.

مسئول دفتر مرحوم آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی ادامه داد: در همان سال‌ها این فرد پناهنده شد و پس از آن اقدام به اظهارنظرهای ضد انقلابی و دینی کرد که چند بار هم مورد استقبال شبکه‌ بی.بی.سی قرار گرفت تا جایی که این شبکه به دلیل مواضع ضد دینی این فرد سعی داشت تا وی را به عنوان رهبر شیعیان جلوه دهد. 

وی با بیان اینکه “اخیرا اخباری منتشر شده بود که حکایت از پیوستن این فرد به گروهک تروریستی داعش و خروج از مذهب تشیع داشت”، تصریح کرد: فرد گروگانگیر که “محمدحسن منطقی” نام داشت پس از خروج از مذهب تشیع نام خود را به “هارون مونس” تغییر داد که این نشان از اعتقاد سست و شناخت نادرست این فرد از دین اسلام و مذهب تشیع دارد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه امام صادق(ع) ادامه داد: چندسال بود که از این فرد خبری نبود و می‌دانستیم که از کشور خارج و پناهنده شده است. جای تعجب دارد که چگونه یک فرد شیعه از دین خارج می‌شود و به تروریست‌ها می‌پیوندد.

او خاطرنشان کرد: با دیدن این موارد باید عبرت گرفت و به خدا پناه برد. از خدا می‌خواهیم که عاقبت به خیر بشویم، اینکه این فرد را به خانواده، دبیرستان یا دانشگاه محل تحصیلش منتسب کنند قیاس نادرستی است؛‌همانطور که پسر نوح نبی و همسر حضرت لوط هم از راه حق خارج شدند.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.