فرماندهان پاسگاه ها و معاونان ستاد نیروی انتظامی ملایر تجلیل شدند

به گزارش ایرنا معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر روز دوشنبه در این آیین، نیروی انتظامی را مظهر اقتدار، عطوفت و تدبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: شان و اقتدار نیروی انتظامی، اقتدار ملت ایران است.

ˈحسن خیریانپورˈ افزود: استقرار نظم و امنیت، تامین آسایش عمومی و فردی و همچنین نگهبانی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب در قلمرو نظام جمهوری اسلامی، فلسفه مهم ناجا است.

وی هفته نیروی انتظامی را فرصت مناسبی برای معرفی و بیان خدمات ناجا به مردم و آگاه کردن آنان نسبت به این خدمات و آموزش عمومی برای مشارکت عمومی در خصوص حفظ و نظم و امنیت برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: به واسطه سختی، حساسیت، گستردگی و صعوبت بیش از حد کار نیروی انتظامی، توصیفی غیر از ایثار و از خود گذشتگی نمی توان برای ناجا بیان کرد.

خیریانپور همچنین ناجا را مامن و پناهگاه مردم دانست و افزود: مردم از نیروی انتظامی به عنوان قابل دسترس ترین قدرت، انتظار اقتدار، عطوفت، مهرورزی، سرعت عمل در کار و برخورد با مجرمان، قاطعیت و امانتداری دارند.

فرمانده انتظامی ملایر نیز گفت: امسال هفته نیروی انتظامی با شعارˈسرمایه اجتماعی، اساس اقتدار ماˈ با اقتباس از نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری برگزار شد.

سرهنگˈابراهیم سعیدیˈ بیان داشت: نیروی اجتماعی با هدف ارتقای کیفیت و بهبود مستمر در برنامه های خود، به صورت هوشمندانه حرکت کرده و نگاه اجتماعی به موضوع های مختلف دارد.

وی افزود: در هفته ناجا، بیش از ۶۰ برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی، علمی، آموزشی و غیره در ملایر برگزار شد که بیشتر با هدف آموزش مردم، حساس کردن آنها به وظایف ذاتی خود و تعامل مستمر آنها با پلیس بود.

وی ادامه داد: طبق شاخصی که برای ملایر ابلاغ شد، جرایم این شهرستان باید به میزان هفت درصد کاهش پیدا می کرد، که با اقدامات انجام شده، امسال میزان جرایم نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۱ درصد کاهش یافت.

سعیدی مجهز کردن مکان هایی چون بانک و داروخانه ها به دوربین مخفی، حساس کردن مسوولان به وظایف خود، ناامن کردن محیط برای مجرمان و قاچاقچیان، مستقر کردن یگان امداد در مرکز ستاد فرماندهی را از جمله اقدامات نیروی انتظامی این شهرستان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی برشمرد.

۷۵۲۸/۵۵۱

انتهای پیام /*

Social@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.