فرمانده دوم القاعده هم در سوریه به هلاکت رسید + عکس


به گزارش سرویس اخبار ایران و جهانممتاز نیوز:

کشته شدن فرمانده دوم القاده ، فرمانده دوم القاعده هم در سوریه به هلاکت رسید : در ادامه نبردها در جبهه جنوبی شهر حلب واقع در شمال سوریه، عصر روز گذشته فرمانده شبکه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده در منطقه توسط رزمندگان محور مقاومت به هلاکت رسید.
فرمانده القاعده

در ادامه نبردها در جبهه جنوبی شهر حلب واقع در شمال سوریه، عصر روز گذشته “ابوعبیده الاتارب” فرمانده شبکه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده در منطقه توسط رزمندگان محور مقاومت به هلاکت رسید. حسب اطلاعات منتشر شده، وی در حین هدایت گروهی از تروریستهای تحت فرمانش برای حمله به مواضع رزمندگان مدافع حرم در منطقه “کلاریه” هدف گلوله قرار گرفته و به درک واصل شده است.

وی از معدود فرماندهان و اعضای سوری شبکه القاعده در سوریه بود که ماه گذشته پس از هلاکت فرمانده پیشین این گروه در عملیات اخیر نیروهای محور مقاومت، جایگزین وی شده بود. لازم به ذکر است که محور عملیاتی جنوب حلب از دوماه پیش صحنه عملیات نظامی وسیع و مشترک نیروهای ارتش و مدافعان حرم حضرت زینب (س) می باشد که با پیشروی های گسترده و آزادسازی بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر مربع از سرزمینهای اشغال شده توسط تروریستهای تکفیری همراه بوده است.کشته شدن فرمانده دوم القاده ، فرمانده دوم القاعده هم در سوریه به هلاکت رسید

بازنشر: سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.