فرهاد کاظمی: تنها ۳۰درصد از خواسته‌هایم عملی شد/ استقلال را به زحمت انداختیم

۱۶م دیماه ،

4472-1.JPG

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ما آن چیزهایی که از بازیکنانمان خواسته بودیم تنها در حد ۳۰ درصدش در زمین پیاده شد که این اصلا جالب نیست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، فرهاد کاظمی در نشست خبری پس از بازی تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال تهران اظهار کرد: آن چیزهایی که از بازیکنان‌مان خواسته بودیم، فقط ۳۰ درصدش در زمین پیاده شد و سببش این بود که تیم بزرگی مثل استقلال جلوی ما بازی می‌کرد. استقلال دفاع بسیار خوبی انجام داد و با توجه به سردی بیش از حد هوا از کیفیت بازی کاسته شد ولی من در مجموع از هواداران ذوب‌آهن تشکر ویژه‌ای دارم.

وی در پاسخ به این سوال که به چه سبب بازیکنان ذوب‌آهن با کاور قرمز رنگ وارد میدان شدند، گفت: هیچ سبب خاصی نداشت و ما در بازی‌های خارج از اصفهان نیز گاهی از این رنگ استفاده کرده بودیم.

کاظمی افزود: استقلال امروز با دفاع خوبی که انجام داد توانست جلوی حملات ما را سد کند که البته طبیعی است. پتانسیل استقلال بسیار بالاست و تیمی که اینگونه جلوی ما بازی می‌کند مطمئنا یکی از مدعیان قهرمانی است. البته هیچ تیمی مثل ذوب‌آهن نمی‌توانست استقلال را اینگونه به زحمت بیندازد. ما در مجموع از لحاظ فنی خوب بودیم. هوش امیر قلعه‌نویی سبب شد استقلالی‌ها فضاها را ببندند. استقلال یک کاربلد دارد و از بازیکنان مجرب و ملی‌پوش بسیاری بهره می‌برد.

وی افزود: ما امروز در دقایق پایانی می‌توانستیم به گل برسیم و نیاز به این برد داشتیم اما به هر حال محقق نشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: ما یک مشکل فنی نیز داریم که آن عدم پاسکاری مناسب است که سببش ضعف تاکتیکی ما است. امروز هشت بازیکن استقلال قدشان بالای ۱۸۵ بود برای همین خوب دفاع می‌کردند. من فکر می‌کنم با توجه به بودجه اندکی که داشتیم بهترین نفرات را جذب کردیم و فکر می‌کنم که در جذب بازیکنان خوب عمل کردیم و من از این بابت راضی هستم و اگر “کربکندی” این تیم را اینگونه بسته بود سببش این بود که بودجه نداشت و ما اگر در نیم فصل اینگونه عمل کردیم به خاطر بودجه کمی بود که در اختیار داشتیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.