فروتن: با درخواست هیات مدیره، ذوب‌آهن را در پلی آف‌ همراهی می‌کنم

۲۲خردادماه،

سرپرست ذوب‌آهن گفت: مسئولان ذوب‌آهن در این مقطع حساس از من خواستند که به عنوان سرپرست در کنار تیم باشم.

اصغر فروتن سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: من با کسب اجازه از محسن کرباسچی قبول کردم که تیم فوتبال ذوب‌آهن را در دو بازی پلی‌آف همراهی کنم.

فروتن در ادامه اظهار داشت: من از سوی هیات مدیره باشگاه انتخاب شدم و در هر صورت سرباز ذوب‌آهن هستم و هر کمکی را برای رشد این تیم نخواهم کرد ۳۳ سال در کارخانه ذوب‌آهن کار کرده‌ام و حس تعهد نسبت به این تیم دارم.

وی در ارتباط با بازی پلی‌آف ما باید مقام تلاش خود را انجام دهیم تا بتوانیم در لیگ بمانیم بازی اول برای ما بسیار مهم است و ما از امتیاز میزبانی خود و حضور هواداران استفاده خواهیم مرد اگر بتوانیم بازی رفت را پیروز شویم تا حدودی خیالمان‌ برای بازی برگشت آسوده می‌شود.

وی افزود: کادر فنی و بازیکنان ذوب‌آ‌هن تمام انگیزه و تلاش خود را خواهد کرد تا در ۳۱ خرداد کار را در اصفهان تمام کند که در همدان با استرس کمتری بازی کنیم.

فروتن در ارتباط با قرار داد پیام صادقیان‌ و قاسم جوادی‌فر با پرسپولیس اظهار داشت: پیام صادقیان‌ قراردادش‌ هنوز با ذوب‌آهن تمام نشده است و حق ثبت قرار داد با تیم دیگر را نخواهد داشت ولی حدادی‌فر بازیکن‌ آزاد است و می‌تواند با هر تیمی قرار داد ببندد.

وی در خصوص حضور این دو بازیکن‌ در بازی پلی‌آف اظهار داشت: صادقیان‌ که جزو بازیکنان تیم است و می‌تواند ما را همراهی کند اما حدادی‌فر قراردادش‌ تمام شده است در صورت تمایل خود و نیاز سرمربی‌ تیم شاید در ترکیب حضور یابد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.