فروزان: در زمین جواب خیلی‌ها را می‌دهم

   محسن فروزان در مورد اینکه حق شرکت در تمرینات تراکتورسازی را ندارد، گفت: قرار است به زودی جلسه کمیته انضباطی تشکیل شود و این مسائل حل می‌شود. متاسفانه کسانی که در اطراف تیم هستند مطالبی علیه من به باشگاه زده‌اند و طبق صحبتی که با باشگاه انجام دادم قرار شد چند روزی در تمرینات شرکت نکنم و سپس در جلسه کمیته انضباطی مسائل را حل کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا حاشیه‌ها در تراکتورسازی زیاد شده و آیا این درخواست اولیویرا بوده که در تمرین حضور نداشته باشید، گفت: اولیویرا در ایران نبوده که چنین درخواستی بکند. تراکتورسازی تیم بزرگی است و کوچکترین اتفاقات در آن بزرگ می‌شود. یکسری مشکلاتی هست که ما بازیکنان خودمان باید آنها را برطرف کنیم. ما باید محکم باشیم. این تیم متعلق به مردم است و باید طوری کار کنیم که تیم برای قهرمانی مدعی باشد. با یکی دو بازی نتیجه گرفتن هم این مشکلات برطرف می‌شود.

فروزان در پاسخ به این سؤال که به نظر بعد از نیمکت نشینی وی در هفته هفتم مشکلاتی بین او و باشگاه پیش آمده گفت: من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و هر چند بازی هم بیرون بنشینم ناراحت نمی‌شوم. به زودی به ترکیب تیم باز می‌گردم و جواب خیلی ها را در زمین می‌دهم. مطمئن هستم در چند بازی به قدری خوب خواهم بود که دوباره به تیم ملی هم دعوت می‌شوم. کی‌روش به من نظر مثبتی دارد و می‌توانم به زودی به تیم ملی دعوت شوم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.