فروش قطعی محصولات سایپا در هفته آینده

۱۹ام بهمن ،

درهمین رابطه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: من عین دوبار برگزاری پیش فروش خودروهای سایپا به پایگاه اینترنتی مراجعه کردم ولی هر بار موفق نشده ام ثبت نام کنم اگر سایپا پایگاه اینترنتی را باز می کند که فقط آشنایان خودشان ثبت نام کنند بگویند ما تکلیف خودمان را بدانیم و حداقل دیگر تلاش نکنیم. اصلا الان اگر ما بخواهیم از محصولات سایپا خرید کنیم چی می توانیم بخریم.
این درحالی است که براساس اظهارات معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا علاوه بر پیش فروش دو محصول وانت سایپا ۱۵۱ و خودرو اتوماتیک (AMT)، شرکت سایپا هم اکنون سایر پیش فروش های عادی شرکت نیز طبق روال در حال انجام است.
محمد علی قادری معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا افزود: پیش فروش خودرو وانت سایپا ۱۵۱ و محصول x100 دنده اتوماتیک بدون کلاچ شرکت با موعد تحویل سه ماهه دوم و سوم سال ۹۲ و پیش پرداخت حداقل ۸۰ میلیون ریال طی چند روز اخیر آغاز شده است.
وی تصریح کرد: تمامی محصولاتی که به صورت پیش فروش عرضه می شوند در زمان تحویل، سود مشارکت حداقل ۲۱ درصد به مشتریان تعلق خواهد گرفت.
وی با توجه به آغاز پیش فروش بعضی محصولات پارس خودرو و زامیاد گفت: علاوه بر پیش فروش محصولات آپشنال پارس خودرو همچون مگان، تندر۹۰ و پارس تندر، هم اکنون فروش فوری محصول وانت نیسان زامیاد نیز به صورت نقدی و تسهیلاتی در حال انجام و تحویل به مشتریان است.
وی همچنین با اشاره به توقف فروش قطعی محصولات سایپا در ۴ روز قبل گفت: از اواخر هفته جاری و یا اوایل هفته آینده، فروش قطعی محصولات سایپا مجددا آغاز خواهد شد.
معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا در ادامه با توجه به ابلاغ مصوبه تازه قیمت گذاری خودرو و احتمال تغییر و یا افزایش قیمت مصوب بعضی خودروها توسط شرکتهای خودروساز گفت: هر تصمیمی که کمک نماید تا ارزبری و قیمت تمام شده خودرو کاهش یابد قطعا تاثیر مثبتی بر وضعیت کنونی بازار خودرو و تعادل قیمت بازار خواهد داشت.
وی با بیان اینکه عدم ثبات قیمت خودرو در شرایط کنونی، عارضه ای است که در نتیجه وضعیت فعلی ایجاد شده، گفت: امید است با اجرای مصوبه تازه ضمن تثبت قیمت خودرو، شرایطی برای مشتریان فراهم شود که با قیمت و تسهیلات مناسب امکان خرید خودرو را داشته باشند.
وی تصریح کرد: هر چند تاثیر تعیین روش تازه قیمت گذاری بر تثبیت قیمت خودرو در بازار بستگی به نرخ ارز مبادله ای و عدم نوسان در این بخش دارد علاوه بر آن مسلما بازخورد شیوه تازه قیمت گذاری بر قیمت تمام شده خودرو نیز زمانبر است.
/۴۵۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.