فروش نقدی سوخت به ایرلاینها لطمه‌ای به آن‌ها نخواهد زد

۱۹م دیماه ،

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه افزایش نرخ بلیط هواپیماها به سبب افزایش سوخت صورت گرفت، گفت: عدم پرداخت پول سوخت توسط ایرلاینها قابل قبول نیست.

کمال علی‌پور نماینده مردم قائم شهر و سوادکوه و جویبار در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به این که فروش نقدی سوخت به ایرلاینها لطمه‌ای به آن‌ها نخواهد زد، گفت: شرکت‌های مسافربری در قبال جابه‌جایی مسافر پول دریافت می‌کنند و اگر قرار باشد پول سوخت را ندهند دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

وی با اشاره به این که مشکلات صنعت هوایی ربطی به تحریم‌ها ندارد، افزود: ایرلاینها از حمایت دولت برخوردارند و کمک‌های نیز در اختیار آن‌ها قرار گرفته است و تحریم بهانه‌ای برای آنهاست.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تاخیر هواپیماها به دلیل عدم سوخت رسانی، تاکید کرد: دستگاه‌های نظارتی باید در این خصوص نظارت کافی را داشته باشند چرا که عدم ارائه خدمات توسط ایرلاینها قابل قبول نبوده و باید برخورد شود.

وی با تاکید بر این که شرکت‌های مسافربری در قبال جابه جایی مسافر پول دریافت می‌کنند، اظهار داشت: اصلی‌ترین دلیل افزایش بلیط هواپیما به دلیل سوخت بوده لذا عدم پرداخت پول سوخت توسط ایرلاینها قابل قبول نیست.

وی در پایان تاکید کرد: دولت برای رفع مشکلات صنعت هوایی باید یک برنامه و لایحه ارائه کند و مجلس نیز برای رفع نواقص قطعا کمک‌های لازم را خواهد کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.