فعالیت گسترده مادیران در زمینه مانیتورهای صنعتی سری PN-V شارپ

مانیتور های صنعتی سری PN-V شارپ ، نمایشگرهای ال ای دی هستند که در سه مدل PN-V600/601/602 ارائه شده و  می توانند به عنوان ویدئووال مورد استفاده قرار بگیرند. ویدئووال به مانیتورهای بزرگی اطلاق می شود که از کنار هم قرار گرفتن چندین مانیتور با آرایش های مختلف، برای ایجاد تصویر بزرگتر و یکپارچه تشکیل می شود.

نصب این نوع نمایشگرها علاوه بر نمایش دقیق اطلاعات، جلوه ای خاص به فضاهای عمومی می دهد. با توجه به نوع ساخت و قابلیت های ویژه سری PN-V ، می توان از آنها به عنوان مانیتور های حرفه ای نیز استفاده کرد. عموماً مانیتورهای حرفه ای در مکان هایی مانند اتاق های کنترل و مراکزی که نیاز به استفاده بدون وقفه و ۲۴ ساعته از آنها است، استفاده می شوند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد مانیتور های شارپ امکان نصب به صورت عمودی می باشد. از ویژگی های دیگر این نمایشگرهای دیواری می توان به کاربری آسان، آرایش منبع نوری Full Array LED (در مدلPN-V600 دارای روشنائی Cd/m2450 و در مدل PN-V601 دارای روشنائی ۷۰۰Cd/m2 و در مدل PN-V602 دارای روشنائی ۱۵۰۰Cd/m2  می باشد)، عمر بیش از ۲ برابر نمایشگرهای معمولی ،استحکام بالای تجهیزات و مصرف انرژی اندک  اشاره کرد .

در مدل PN-V602 از تکنولوژی        Local Dimming استفاده شده که مصرف برق را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. از آنجا که در طراحی و ساخت این مانیتورها قاب بسیار نازکی تعبیه شده است ، فاصله بین دو مانیتور فقط ۶٫۵ میلی متر می باشد. مانیتورهای صنعتی شارپ سری PN-V قابلیت استفاده در سالنهای کنفرانس بزرگ، نمایشگاهها، فرودگاه ها، ترمینال ها، موسسات مالی، ادارات و شرکت ها، مراکز درمانی، اتاق های کنترل و مانیتورینگ را دارند.  شرکت مادیران بعنوان نماینده انحصاری این محصول در ایران ، دارای تجربه ارزشمند چندین ساله در زمینه اجرای پروژه های ویدئووال می باشد که بعنوان نمونه  می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

۱-       اداره حمل و نقل و پایانه های استان خراسان رضوی

۲-      تاسیسات دریائی شرکت نفت

۳-      مرکز کنترل ترافیک یزد

۴-      اداره توزیع نیروی برق قزوین

۵-      شرکت هواپیمائی ماهان

۶-      اداره راه و ترابری استان اردبیل

۷-      اداره راه و ترابری استان همدان

۸-      اداره حمل و نقل و پایانه های استان مازندران

۹-      مرکز کنترل ترافیک بیرجند

۱۰-  نیروی انتظامی تهران بزرگ

۱۱-  نیروی انتظامی استان سمنان

۱۲-  اداره راه و ترابری استان بوشهر

۱۳-  صداوسیمای جمهوری اسلامی(شبکه آموزش)

۱۴-  بیمارستان بقیه الله الاعظم

و….

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن ۸۲۲۶۶-۰۲۱ تماس حاصل فرموده و یا به وب سایت رسمی شرکت مادیران به آدرس  www.maadiran.com  مراجعه نمایید.

ماخذ: گویا آی تی – gooyait.com

مطالب مرتبط

  • نسل جدید فتوکپی های شارپ با اسکنر تمام رنگی A3
  • نقد و بررسی Panasonic TC-P55VT50 ( بهترین تلویزیون پلاسما ۲۰۱۲)
  • تلویزیون ۹۰ اینچی شارپ
  • تلویزیون قابل حمل و دارای وای فای شرکت شارپ + عکس و ویدئو
  • تلفن تاشوی SH7218U کمپانی شارپ مجهز به سیستم¬عامل آندروید در چین عرضه شد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.