فیلمبرداری ˝آرایش غلیظ˝ در تهران به پایان رسید/ گروه عازم کیش و جنوب کشور می‌شوند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

فیلمبرداری سکانس‌های مربوط به تهران فیلم ˝آرایش غلیظ˝ به پایان رسیده است و گروه عازم جنوب کشور خواهند شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ حمید نعمت‌الله و گروه فیلمبرداری تازه‌ترین فیلمش “آرایش غلیظ” صحنه‌های مربوط به فیلمبرداری تهران را به پایان رسانده و گروه امروز عازم مناطق جنوبی کشور شده است تا سکانس‌های مربوط به بخش‌های جنوب را فیلمبرداری کنند. گروه برای ادامه کار راهی کیش و پس از آن بندر لنگه می‌شوند.

تاکنون بازیگران اصلی این فیلم حامد بهداد و طناز طباطبایی و حبیب رضایی هرسه جلوی دوربین رفته‌اند و بازی هومن برق‌نورد و علی عمرانی هم در این فیلم ادامه دارد.

تدوین این فیلم به طور همزمان با همت خشایار موحدیان انجام می‌شود تا فیلم در زمان مقرر به سی‌و دومین جشنواره فیلم فجر برسد. گروه فیلم “آرایش غلیظ” به طور شبانه‌روزی مشغول کار می باشند تا فیلم در جشنواره سی‌و دوم روی پرده برود. حضور فیلمی از حمید نعمت الله در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در کنار نام‌های دیگری که امسال متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر می باشند، سبب رونق فجر ۳۲ خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: شخصی که سعی می‌کند تا چیزی را که برای خودش نیست تصاحب کند و اتفاقاتی این وسط می‌افتد.

عوامل تولید “آرایش غلیظ” عبارتند از مدیر فیلمبرداری: علی برازنده، صدابردار: رضا تهران، طراح گریم: سعید ملکان، طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعیان، دستیار اول کارگردان: سعید بیات، برنامه‌ریز: سعید نقدزاده، تهیه‌کنندگان:سعید سعدی و سعید ملکان.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.