فیلمبرداری پروژه « محمد ( ص ) » به کارگردانی مجید مجیدی به پایان رسید

ممتازنیوز:

281398 272

شبکه خبری «المنار» از پایان کار فیلمبرداری فیلم جدید «مجید مجیدی» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اساس اعلام شبکه المنار لبنان، مجید مجیدی، کارگردان ایرانی نامزد اسکار کار فیلمبرداری پروژه بزرگ «محمد (ص)» را به پایان رسانده است.

فیلم زندگی پیامبر اسلام (ص) که از تولد تا سن ۱۲ سالگی ایشان را به تصویر خواهد کشید، از همان ابتدا مورد نقدهای جانبدارانه و زودهنگام کشورهای عرب قرار گرفت.

طبق اعلام المنار، این فیلم امسال در سالن‌های سینمای ایران و به طور همزمان در کشورهای اسلامی به زبان‌های عربی، انگلیسی و اردو به نمایش درخواهد آمد.

کار فیلمبرداری صحنه‌های مربوط به لشکرکشی ابرهه حبشی به سوی مکه و تخریب کعبه در قاره آفریقا به پایان رسیده و ۹۹ درصد کار فیلمبرداری داخل ایران نیز انجام شده است.

در این فیلم چهره‌هایی همچون «مهدی پاکدل» در نقش ابوطالب، «علیرضا شجاع‌نوری» در نقش عبدالمطلب،‌ «محسن تنابنده» در نقش ساموئل، «داریوش فرهنگ» در نقش ابوسفیان، «مینا ساداتی» در نقش آمنه، «ساره بیات» در نقش حلیمه و «پانته‌آ بهرام» در نقش فاطمه بنت اسد نقش‌آفرینی کرده‌اند.

در حال حاضر قطر با هزینه یک میلیارد دلاری همزمان به دنبال ساخت پروژه مشابهی درباره زندگی حضرت محمد (ص) است. از همین رو «بری اوسبورن»، تهیه‌کننده سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» را برای اجرای این پروژه‌ به خدمت گرفته است.

ایسنا


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.