فیلمنامه «گیرنده» همزمان با اکران آن منتشر می‌شود

سینماپرس-گروه سینما/ فیلمنامه «گیرنده» همزمان با اکران این فیلم در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم «گیرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده در نوبت اکران عید فطر قرار گرفته و فیلمنامه این فیلم به صورت یک کتاب همزمان با نمایش فیلم در سینماهای کشور منتشر خواهد شد.

این کتاب حاوی متن کامل فیلمنامه، گفتگو با کارگردان و سعید راد و عکس از صحنه و پشت صحنه می باشد. مرکز سینمای مستند و تجربی انتشار این فیلم را برعهده گرفته است.

نویسندگی مهرداد غفارزاده، محمدرضا باباگلی، اکبر روح و مهرداد موفق‌یامی و تهیه‌کنندگی محمد قهرمانی ساخته سال ۱۳۹۰ است، در این فیلم بازیگرانی چون سعید راد، محمدرضا شریفی نیا، سیامک اطلسی و پردیس افکاری حضور دارند.

در «گیرنده»، قرار است رئیس جمهور از شهری کوچک که مشخص نیست در کجای ایران قرار دارد، بازدید کند. به این علت اکثر مردم شهر شروع به نوشتن نامه برای رئیس جمهور میکنند و مشکلات خود را در نامه توضیح میدهند. داستان از جایی شروع میشود که هیئت دولت پس از بازدید از شهر میروند و یک محموله نامه پس از رفتن رئیس جمهور و همراهانش به فرمانداری میرسد و چون قرار است رئیس جمهور در همان روز از طریق فرودگاه به تهران باز گردد نامه ها باید هر چه سریعتر به دست رئیس جمهور برسد. در این بین شخص کارخانه داری بعلت اینکه منافع شخصیش با رسیدن نامه ها به دست رئیس جمهور در معرض خطر قرار میگیرد برای رسیدن نامه ها مانع تراشی میکند …..

این فیلم در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر جوایزی چون سیمرغ بلورین بهترین فیلم بخش نگاه نو، دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد بخش نگاه نو (سعید راد)، دیپلم افتخار بهترین فیلم‌نامه بخش نگاه نو برای گروه فیلم‌ نامه‌ نویسان دریافت کرده است.

انتهای پیام/ر/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۱۵۰


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.