فیلم «بغض» با حمیدیان و درمیشان به ورشو می‌رود

فیلم «بغض» با حمیدیان و درمیشان به ورشو می‌رود

در دومین حضور بین‌المللی؛

فیلم «بغض» با حمیدیان و درمیشان به ورشو می‌رود

بابک حمیدیان و رضا درمیشان برای حضور در جلسه نمایش فیلم سینمایی «بغض» در جشنواره بین المللی ورشو به زودی عازم این سفر می شوند.

تاریخ : جمعه ۱۷ شهریور ساعت ۱۶:۴۱

به گزارش هنرنیوز؛ فیلم سینمایی «بغض» اولین ساخته بلند «رضا درمیشیان» در دومین حضور بین‌المللی خود در بخش مسابقه بیست‌وهشتمین جشنواره فیلم ورشو به نمایش در می آید.
این جشنواره از تاریخ ۲۱ تا ۳۰ مهر ماه در کشور لهستان برپا می‌شود.رضا در میشیان کارگردان و بابک حمیدیان بازیگر این فیلم قرار است به زودی برای حضور در این جشنواره راهی لهستان شوند.
فیلم بغض در اولین حضور بین‌المللی خود در بخش رقابتی فیلم‌های اول سی و ششمین جشنواره فیلم مونترال کانادا به نمایش در آمد و با استقبال منتقدان روبرو شد.
بغض به کارگردانی رضادرمیشیان که تمام صحنه‌های آن در کشور ترکیه فیلم برداری شده، داستان مهاجرت است، دو روایت از دو مقطع متفاوت از زندگی ژاله و حامد ، دو جوان مهاجر ایرانی. یک روایت روزهای آشنایی و خوشی این دو جوان است و روایت دیگر هشت ساعت سرنوشت ساز زندگی آنان.
باران کوثری و بابک حمیدیان و مهران احمدی تنها بازیگران ایرانی “بغض” هستند.این فیلم در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر مورد استقبال منتقدان و نویسندگان سینمای ایران قرار گرفت.
بغض به تهیه کنندگی سیدغلامرضا موسوی تولید شده و پخش ایران آن فیلمیران است و عرضه و بازاریابی بین المللی فیلم سینمایی «بغض» به عهده محمد اطبایی است. همچنین این فیلم اواخر شهریور ماه در گروه سینمایی استقلال روی پرده می رود.

کد خبر: ۴۵۸۴۷

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.