فینال لیگ قهرمانان اروپا: رئال و اتلتیکو مادرید



تاریخ انتشار: ۵ May 2016 | 9:45 am

رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا

تیم فوتبال رئال مادرید با حذف منچسترسیتی حریف اتلتیکو مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا شد تا فینال سال ۲۰۲۴ این رقابت‌ها تکرار شود.

رئال مادرید(Real Madrid) و منچسترسیتی(Manchester City) در دیدار برگشت خود در لیگ قهرمانان اروپا برابر هم به میدان رفتند؛ جایی که دیدار دو تیم در بازی رفت با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

بازگشت رونالدو(Cristiano Ronaldo) و یحیی توره(Yaya Touré) خبر خوبی برای هواداران دو تیم بود. با این حال مصدومیت کمپانی(Vincent Kompany) و خروج او از زمین مسابقه کام هواداران سیتی را تلخ کرد. در ادامه رونالدو با ضربه خطرناک ظاهر شد ولی در همان نیمه نخست گرت بیل(Gareth Bale) توانست روی اشتباه فرناندو(Fernando) توپ را وارد دروازه منچسترسیتی کند تا در دقیقه ۲۰ رئال پیش بیفتد. البته این گل به نام فرناندو ثبت شد تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر رئال به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز رئالی‌ها بازی را مدیریت کردند و توانستند با میدان‌داری نگذارند تا حریف به دروازه آنها نزدیک شود ولی در دقایق آخر بازی بازیکنان سیتی تازه به خود آمدند و فشار زیادی روی دروازه رئال ایجاد کردند ولی سرخیو آگوئرو(Sergio Agüero) قدر این موقعیت‌ها را ندانست. البته رئالی‌ها نیز بیکار نبودند و یک بار گرت بیل دیرک دروازه حریف را نیز به لرزه درآورد تا در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر رئال مادرید به پایان برسد.

به این ترتیب دو تیم همشهری مادریدی یعنی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید باید در دیدار نهایی برابر هم به میدان بروند که این دیدار تکرار فینال سال ۲۰۲۴ است؛ جایی که اتلتیکو تا دقیقه ۹۰ از حریف خود پیش بود ولی راموس(Sergio Ramos) بازی را به تساوی کشاند و در وقت‌های اضافه رئال سه بار دیگر به گل رسید تا با برتری در آن دیدار که در لیسبون برگزار شد ‘دسیما’ را فتح کند.

گردآوری:گروه ورزش ممتاز نیوز
momtaznew.com/sport
منبع:isna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.