قانع شدن به وضع موجود حرکت به سمت انجماد است

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

نخستین نشست سراسری مدیران و روسای شعب شرکت بیمه دی درسال ۹۳ با حضور دکتر احمد شفیع‌زاده مدیر عامل بانک دی،”سید مجید بختیاری” مدیرعامل بیمه دی و تنی چند از مدیران ارشد در شرکت بیمه دی برگزار شد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بیمه دی، دراین نشست مدیرعامل بانک دی به نامگذاری سال ۹۳ با شعار “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی” ازسوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تک تک اشخاص باید خود را مورد خطاب قرارداده وبه وظیفه خویش عمل کنند، چرا که قانع شدن به وضع موجود حرکت به سمت انجماد است.

احمد شفیع زاده” یکی ازخصایص سازمان های موفق را داشتن بدنه مدیریتی توانمند و برنامه محور برشمرد و افزود: بنگاه های فعال برای رسیدن به  تعالی، همواره تلاش جدی را سرلوحه کارخویش قرار می دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضرکانون “گروه مالی دی”،بانک دی به شمارمی رود، اظهارداشت: داشتن موقعیت خاص گروه مالی دی می تواند دراقتصاد کشور تاثیر گذارباشد.

به گفته مدیرعامل بانک دی، “گروه مالی دی”، برنامه های جدی  برای ارتقای  فعالیت ها  دردست مطالعه داشته که به طور قطع توسعه سرمایه هریک از شرکت های این گروه در سال جاری دردستور کار خواهد بود.

شفیع زاده تاکید کرد: تلاش”گروه مالی دی”براین امراستوار است که در اقتصاد ملی سهم بسزایی داشته باشد.

مدیرعامل بانک دی ،ایجاد مزیت را از جمله مزایای  مدیریت جهادی دانست وتاکیدکرد: مجموعه بانک دی  با همین رویکرد به سمت جلو درحال حرکت  بوده و درهمین مسیر هم اشکالات خود رابررسی  و اصلاح خواهد کرد.

وی سهامداران بانک و شرکت بیمه دی را اشخاصی ارزشمند خواند واذعان داشت: همه کارکنان بانک و بیمه دی درمجموعه ای ارزشمند در حال خدمتگزاری بوده که امیدواریم خدمات ارزنده ای را هم به جامعه ارایه کنیم.

شفیع زاده  با بیان اینکه ممکن است درهرسازمان فرازو نشیب هایی وجود داشته باشد،تصریح کرد: بخشی از این چالش ها مربوط به مدیریت آن شرکت وبخش دیگر هم از فضای بیرون به سازمان ها تحمیل می شود.

وی مدیرعامل کنونی شرکت بیمه دی را فردی مطلع به صنعت بیمه، دلسوز وکارآمد ذکر وابرازامیدواری کرد که با همکاری همه کارکنان، این شرکت مسیر تعالی را درپیش گیرد.

مدیر عامل بانک دی،آبادانی کشور را در گروی همت وفعالیت دلسوزانه همه دست اندرکاران در شرکت و سازمان های متبوع خویش دانست.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.