قتل مزاحم سارا توسط برادر و پسرعمو

بر اساس اعترافات متهم، وی برای پایان دادن به مزاحمت‌های محمد با همدستی «حمید» برادر نامزدش با «محمد» درگیر و آنان با استفاده از دو قبضه قمه ۱۷ ضربه به بدن وی وارد کرده و او را به قتل رساندند.

ممتازنیوز: رییس پلیس آگاهی استان ایلام از دستگیری عاملان قتل پسری جوان خبر داد که برای نامزد یکی از متهمان به قتل مزاحمت ایجاد کرده بودند.

سرهنگ علیرضا گوهری در تشریح خبر دستگیری متهمان به قتل در ایلام، گفت: سال جاری، ماموران از طریق اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان یک فقره درگیری منجر به جرح قرار گرفتند.

وی افزود: ماموران با حضور در صحنه حادثه با پیکرخونین جوانی روبرو شدند که با ضربات متعدد جسمی نوک‌ تیز جان خود را از دست داده بود.

رییس پلیس آگاهی ایلام با بیان اینکه ماموران در تحقیقات اولیه از شهود دریافتند که مقتول به نام «محمد» با دو تن دیگر درگیر و متهمان پس از به قتل رساندن این جوان متواری شده‌اند، گفت: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه داشت تا اینکه آنان توانستند هویت متهم به قتل به نام «علی» ۲۲ ساله را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس نظریه پزشکی‌قانونی ۱۷ ضربه چاقو به پیکر مقتول وارد شده است، گفت: تحقیقات در مورد شناسایی مخفی‌گاه این متهم به قتل متواری ادامه داشت تا اینکه سه روز پس از وقوع قتل «علی» خود را به ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی معرفی کرد.

گوهری با بیان اینکه متهم به قتل ضمن اعتراف به بزه انتسابی، دیگر همدست خود به نام «حمید» را نیز به ماموران معرفی کرد و گفت: این فرد در اعترافات خود عنوان کرد که مقتول مرتبا برای نامزدش «سارا» مزاحمت ایجاد می‌کرد.

وی با بیان اینکه متهم در ادامه اعترافات عنوان کرد که مقتول به تذکرات وی مبنی بر عدم‌ایجاد مزاحمت برای سارا بی‌توجه بود، گفت: بر اساس اعترافات «علی» حتی اقوام و دوستان وی برای پایان دادن به مزاحمت‌های محمد پیش‌قدم شده بودند، اما مقتول به این امر بی‌توجه بود.

گوهری افزود: بر اساس اعترافات متهم، وی برای پایان دادن به مزاحمت‌های محمد با همدستی «حمید» برادر نامزدش با «محمد» درگیر و آنان با استفاده از دو قبضه قمه ۱۷ ضربه به بدن وی وارد کرده و او را به قتل رساندند.

وی با بیان اینکه بر اساس اعترافات متهم، حمید به علت مجروحیت از جانب مقتول در بیمارستان بستری بود، گفت: متهم معترف شد که آلت قتاله را در منزل پدری‌اش مخفی کرده است که کارآگاهان در بررسی قمه آغشته به خون را کشف کردند.

رییس پلیس آگاهی استان ایلام افزود: متهم به پرونده تشکیل شده به دادسرای ایلام ارجاع داده شد.

  خبرگزاری ایسنا

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۵۷ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , قتل مزاحم, قتل مزاحم سارا


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.