قدردانی همسر طالبانی از پزشکان ایرانی

۳۰م آذر ،

همسر رئیس جمهور عراق از آمادگی جلال طالبانی برای جانفشانی در راه برقراری آشتی ملی در این کشور خبر داد و از تیم پزشکی ایران قدردانی کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، “هیرو ابراهیم احمد” همسر جلال طالبانی رئیس جمهور عراق اظهار داشت: آقای طالبانی قبل از اینکه با هواپیمای مخصوص برای تکمیل درمان به آلمان اعزام شوند عکس العمل خوبی به گفتگوها و پرسش های من داشتند.

وی در ادامه گفت: تیم پزشکی عراق و آلمان اعلام کرده اند که وضعیت سلامتی طالبانی به ثبات رسیده است و لازم است همه بدانند ایشان در راستای برقراری آشتی ملی در عراق آماده اند جان خود را فدا کنند.

همسر رئیس جمهور عراق خاطرنشان کرد: بنا بر اعلام پزشکان، در چند روز آینده تغییرات مثبتی در سلامتی جلال طالبانی رخ خواهد داد.

هیرو ابراهیم احمد همچنین از تلاش خستگی ناپذیر تیم پزشکی بیمارستان “مدینه الطب” و نیز تیم های پزشکی ایران و آلمان قدردانی و اعلام کرد: ما هرگز زحمات این پزشکان که برای سلامتی آقای طالبانی تلاش بسیاری کردند را هرگز فراموش نمی کنیم.

خاطرنشان می گردد رئیس جمهور عراق ظهر امروز برای ادامه درمان وارد آلمان شد. وی دوشنبه شب پس از دیدار با بعضی مقامات عراقی از جمله اول وزیر در راستای تلاش برای حل اختلافات سیاسی بغداد – اربیل سکته کرد و به بیمارستان مدینه الطب بغداد منتقل شد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.