قرارداد رویانیان با یک شرکت بین‌المللی

    به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان که به منظور عقد قراردادهای اقتصادی و ورزشی به امارات سفر کرده ظهر امروز با یک شرکت بین المللی تولید ورق های گالوانیزه و آلومینیومی در خاورمیانه قرارداد بست.

براساس قرارداد منعقد شده این شرکت بین المللی که ورق های گالوانیزه و آلومینیومی در رنگ‌های مختلف را تولید می کند نمایندگی انحصاری خود را در ایران دایر خواهد کرد و سود فروش ناشی محصولات این شرکت بین المللی عاید باشگاه پرسپولیس خواهد شد. محصولات این شرکت در اتومبیل سازی، مسکن، کارخانجات صنعتی و غیره کاربرد داشته و به زودی نمایندگی انحصاری آن در ایران دایر خواهد شد. این شرکت بین‌المللی که در خاورمیانه فعالیت می کند نمایندگی ها و کارخانجات متعددی در کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در راستای خودکفایی پرسپولیس و درآمدزایی از طریق فعالیت های اقتصادی، تجاری و ورزشی شرکت هولدینگی را به ثبت رسانده که نمایندگی های آن در اربیل عراق و کوالالامپور مالزی دایر شده و به زودی یکی از این نمایندگی ها در برزیل و دبی آغاز به کار خواهد کرد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در همین راستا به زودی سفری به ایتالیا، کرواسی، سوئد، آلمان و دانمارک خواهد داشت تا فعالیت های تجاری و ورزشی باشگاه پرسپولیس را توسعه دهد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.