قصد داشتیم دانشجو را سورپرایز کنیم

دبیر سیاسی اتحادیه اول دانشگاه آزاد با بیان اینکه می‌خواستیم با این حرکت دانشجو را سوvپرایز کنیم، گفت: این کار را با هماهنگی دبیرخانه تشکل‌های دانشگاه آزاد انجام دادیم.

امیرمحمد مسجدی دبیر سیاسی اتحادیه اول دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، در توضیح عملکرد ناهماهنگ در برنامه “اولین نشست کمیته مشاوران و کارمندان دانشگاه آزاد” که حاشیه هایی را در پی داشت،‌ گفت: فعالین دانشجویی با هدف حمایت از فرهاد دانشجو در برابر مشکلاتی که در دانشگاه آزاد وجود دارد، تصمیم گرفتند با ورود در جلسه مشاوران حمایت خود را از وی اعلام کنند.

مسجدی با بیان اینکه قرار بود این برنامه کاملا هماهنگ شده انجام شود، اظهارداشت: بنا بود با ورود ما به جلسه، رئیس دانشگاه آزاد چند لحظه تأمل کند و برای دانشجویان صحبت کند؛ اما با حضور عوامل ناشناس جلسه متشنج شده و از حالت عادی خارج شد؛ تا جایی که براساس اتفاقاتی که قابل بیان نیست، تیم حفاظت از ریاست دانشگاه تصمیم گرفتند که وی را از جلسه خارج کنند.

دبیر سیاسی اتحادیه اول دانشگاه آزاد با بیان اینکه قبل از اتمام جلسه مشاوران، نیروهای ولایتمدار با شعار “یاحسین”، “ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند” و “مرگ بر ضد ولایت فقیه” در سطح نمایشگاه به راهپیمایی پرداختند، تصریح کرد: این حرکت حاوی این پیام بود که هر کس در خط رهبری حرکت می کند مورد حمایت دانشجویان است. و اگر از خط خارج شود،‌ مانند دیگر مسئولانی که از خط خارج شدند، هیچ حمایتی را از جانب دانشجویان دریافت نمی کنند.

وی اضافه کرد: بچه‌ها از خوزستان، فارس، سیستان و بلوچستان، اردبیل طی مسیر کرده بودند تا با فرهاد دانشجو دیدار کنند و این اتفاقات موجب ناراحتی آنان نیز شده است و حال در صدد هستیم تا جلسه ای را برای دیدار صمیمانه با رئیس دانشگاه آزاد تدارک ببینیم.

مسجدی در توضیح اینکه حضور دانشجویان در برنامه مشاوران کاملا هماهنگ شده و با مجوز بوده، گفت: سالن همایش میلاد تا ساعت ۱۴ تحت اجاره دانشگاه آزاد بود که ساعت ۱۱:۱۵ قرار بود برنامه شورای مشاوره کارمندان تمام شده و سالن خالی شود و بعد از آن با آمدن بچه های ما به جایگاه، برنامه ادامه پیدا کند و این کار کاملا هماهنگ شده بود.

دبیر سیاسی اتحادیه اول دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه قصد داشتیم با این حرکت رئیس دانشگاه را سورپرایز کنیم و برای آن یک هفته هماهنگی انجام داده بودیم،‌ تصریح کرد: دبیرخانه تشکل‌های دانشگاه آزاد در جواب به بیش از ۲۰ نامه ما گفته بود که انجام این کار مانعی ندارد.

وی اضافه کرد: چند تشکل و اتحادیه دانشجویی دانشگاه آزاد در جلسات حضور داشتند و مؤید این مسأله هستند که قرار بود این کار در قالب یک گردهمایی و با مجوز رسمی از هیأت نظارت دانشگاه آزاد، برگزار شود و مجتبی اکبری مدیر کل دبیرخانه تشکل ها هم در آن سخنرانی کند.

مسجدی خاطرنشان کرد: ناهماهنگی‌ها از سوی کسانی صورت گرفت که نسبت به ریاست جدید دانشگاه آزاد بغض داشتند. چرا که فرهاد دانشجو به محض ورود، از ما تشکر و پرچم “یا حسینی” را به عنوان هدیه از ما قبول کرد.
انتهار پیام/ر


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.