قطب‌الدین صادقی همراه با آقای ˝پیرایش˝ به شبکه سحر می‌آید

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

قطب‌الدین صادقی بازیگر مجموعه تلویزیونی ˝کیف انگلیسی˝ مهمان برنامه این هفته ˝ما و شما˝ سیمای کردی خواهد بود.

به گزارش هنرآنلاین؛ قطب الدین صادقی بازیگر نقش آقای “پیرایش” در سریال تلویزیونی “کیف انگلیسی”، با حضور در برنامه این هفته “ما و شما” از نقش آفرینی در این سریال و تجربیات خود در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون با مخاطبان کردزبان سخن خواهد گفت.

قطب الدین صادقی متولد ۱۳۳۱ در سنندج، دارای دکترای هنرهای نمایشی از دانشگاه سوربن پاریس و نویسنده، کارگردان تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۷۸ در “کیف انگلیسی” به کارگردانی سید ضیاءالدین دری با هنرپیشگانی از جمله علی مصفا، لیلا حاتمی، محمدرضا شریفی نیا، سیروس گرجستانی، صبا کمالی، حسام نواب صفوی، پیمان شریعتی، جعفر بزرگی و رضا کیانیان همبازی بوده و نقش “پیرایش” یکی از چهره های سیاسی دوران تاریخی ایران موسوم به دهه طلایی را ایفا کرده است.

وی همچنین در سریال “کلاه پهلوی”، دومین سریال تاریخی سید ضیاءالدین دری که هر هفته از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می گردد، در نقش حسن تقی زاده سفیر ایران در فرانسه در دهه ۱۹۳۰ میلادی ظاهر شده است.

“ما و شما” به تهیه کنندگی شراره خرازیان یکشنبه ۳ شهریور ماه ساعت ۲۲:۰۰ به وقت تهران به صورت زنده از سیمای کردی پخش می گردد.

این برنامه ۴۰ دقیقه ای از بخش های مختلفی از جمله گفت و گوی مجری و مهمان، نمایش بخش هایی از حضور بازیگر در سریال مربوطه و گزارش ارسالی از سنندج تشکیل شده است.

آزاد ابراهیمی اجرای این برنامه را بر عهده دارد و محمد محمدی و مصطفی قوامی دستیاران تهیه و یحیی امینی گزارشگر این برنامه می باشند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.