قلعه‌نویی:دیدن بازی اوکراین-فرانسه از کلاس مربیگری هم مفیدتر بود/یک بازیساز و یک دفاع راست می‌خواهیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – امیر قلعه‌نویی می‌گوید درخواست استقلال برای تعویق بازی با ملوان، منطقی است.

به گزارش ممتاز؛ سرمربی استقلال تهران که به اوکراین رفته بود، پس از بازگشت از این سفر در تمرین تیمش در جمع خبرنگاران گفت: «دیدن مسابقه اوکراین – فرانسه درس خوبی بود. این مسابقه برای من یک کلاس آموزشی بود که به نظرم از بعضی کلاس‌های مربیگری مفیدتر بود. البته من در این سفر از همه اتفاقات تیمم خبر داشتم. وقتی به سفر می‌روم این طور نیست که از همه چیز بی خبر باشم. ما برنامه ریزی کرده بودیم و اگر تیم با نفرات کمی تمرین کرد، به خاطر مشکلات بود.»
او در مورد غیبت ساموئل در تمرینات گفت: «او هنوز مشکل گذرنامه دارد. او تا سه شنبه به تمرین می آید.» سرمربی استقلال در مورد عملکرد تیمش در نیم فصل اول گفت: «در کل از نتایج راضی نیستم اما با توجه به شرایطی که داشتیم، بد هم نتیجه نگرفته ایم. در نیم فصل دوم اکثر بازی‌های ما در تهران برگزار می‌شود و می توانیم نتایج بهتری بگیریم. گرچه معتقدم لیگ امسال به خاطر کیفیت پایین زمین‌ها، نسبت به لیگ قبل ضعیف‌تر است.»
قلعه‌نویی در مورد نقل و انتقالات نیم فصل استقلال گفت: «در این برهه از فصل جذب بازیکن سخت‌تر است. ما یک هافبک بازیساز و یک دفاع راست می‌خواهیم تا تیم تکمیل شود. من لیست بازیکنان مورد نظرم را به باشگاه داده‌ام.»
او در مورد درخواست استقلال از سازمان لیگ برای تعویق بازی استقلال – ملوان گفت: «ما درخواستی منطقی داشته‌ایم. وقتی ما آخرین مسابقه نیم فصل اول را برگزار کرده‌ایم، نباید اولین بازی نیم فصل دوم را هم ما برگزار کنیم. می‌خواهیم دو هفته تمرینات بدنسازی انجام دهیم. البته اگر سازمان لیگ با این درخواست موافقت نکند تمکین خواهیم کرد.»
سرمربی استقلال در مورد اینکه نام جواد نکونام و حنیف عمران‌زاده در میان لیست تیم رویایی AFC قرار دارد گفت: «خوشحالم که این اتفاق رخ داده ولی به نظرم استقلال بازیکنان دیگری هم دارد که می‌توانستند در این لیست جا داشته باشند.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.