قلعه‌نویی:مجیدی با اوجش فاصله دارد

۲۷م دیماه ،

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، امیر قلعه نویی در تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی با ملوان مسابقه سختی است ، هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و سخت تر از آن این است که مقابل تیم خوب و مردمی ملوان بازی می‌کنیم اما خوشحالیم که ملوان هم برای فوتبال بازی کردن به میدان می‌آید .

وی در مورد اینکه استقلال همواره در انزلی مشکل داشته است و زمین ورزشگاه تختی ناهموار است گفت: زمین انزلی قطعاً از زمین ورزشگاه فولادشهر اصفهان بهتر است ، در اصفهان زمین سفت بود ، البته استقلال برای هر شرایطی خودش را آماده می‌کند .

سرمربی استقلال درمورد تهدید فیفا مبنی بر کسر ۶ امتیاز بدلیل بدهی به رینالدو گفت: این مسئله مربوط به مدیریت است و به ما ربطی ندارد ، تمام فکر و ذکر ما باید داخل زمین باشد و این مسئله هم کار مدیریتی است .

وی در مورد اینکه گل‌محمدی گفته است ممکن است به بازیکنان دو اخطاره پرسپولیس استراحت بدهد تا به دربی برسند گفت: ما فقط به ملوان فکر می‌کنیم .

قلعه نویی در مورد میزبانی از سپاهان در جام حذفی گفت: فکر می‌کنم خود اصفهانی‌ها هم از اینکه بازی در تهران است خوشحال باشند زیرا سپاهان هم خوب فوتبال بازی می کند و بازیکنان تکنیکی دارد.

هردو تیم فوتبال بازی می‌کنند اگر قرار بود بازی به این زیبایی در فولادشهر برگزار شود قطعاً از کیفیت آن کم می‌شد .

سرمربی استقلال درمورد بازی فرهاد مجیدی در مقابل مس کرمان گفت: مجیدی با روزهای اوجش فاصله دارد اما زحمت خودش را کشید .

وی در مورد مصدومان و محرومان استقلال در بازی با ملوان گفت: فقط خسرو حیدری مصدوم است و سایر بازیکنان به این بازی می‌رسند ، محمدرضایی هم به این بازی خواهد رسید . امروز هم به بازیکنانی که مقابل مس ۹۰ دقیقه بازی کردند استراحت دادیم.

سرمربی استقلال درمورد عکس گرفتنش با نونهالان فوتبالیست گفت: اینها سرمایه‌های مملکت می باشند شاید از بین آنها ۲ یا ۱۰ بازیکن خارج بیاید اما مسئله مهم این است که آنها از نظر روحی و روانی به آرامش برسند این مسائل مهمتر از مسائل دیگر است ، در کنار تمرین استقلال آمدیم عکسی هم با آنها گرفتیم .

قلعه‌نویی در مورد اینکه استقلال چه زمانی به بلوغ کامل تاکتیکی می‌رسد گفت : ما در لیگ قهرمانان آسیا به بلوغ کامل تیمی می‌رسیم .

وی در مورد اینکه یعنی در دربی هم استقلال به بلوغ نمی‌رسد گفت: متری نیست شاید دربی زیبا شود شاید هم بازی زیبایی از کار در نیاید ، یک بازی ملاک نمی‌شود ،مهم آنست که شرایط ما بسیار خوب است و روند رو به رشدی داریم و این یعنی آنکه به شرایط ایده‌آل هم می‌رسیم.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.