قلعه‌نویی: در نیم فصل دوم همه تیم‌ها محتاط می شوند/ اگر دربی را می‌بردیم آقایان سکته می‌کردند!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سرمربی تیم فوتبال استقلال از نمایش شاگردانش برابر ذوب آهن ابراز رضایت کرد.

به گزارش ممتاز؛ امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر ذوب آهن و صعود به نیمه نهایی جام حذفی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: «در ابتدا به خاطر اتفاقی که روز گذشته افتاد از شما خبرنگاران عذرخواهی می کنم. من به خاطر تمرینات تیم نتوانستم در نشست خبری شرکت کنم.»

او ادامه داد: «به نظر من بازی خوبی را شاهد بودیم. دو تیم تدابیر تاکتیکی مربیان را در زمین اجرا کردند. ذوب آهن بسیار با برنامه بود و ما در نیمه دوم به خوبی از گل مان دفاع کردیم. با اینکه اعتقاد دارم داور در اعلام ضربه پنالتی به سود ذوب آهن اشتباه کرد اما آنها می توانستند برنده این دیدار باشند. از الان تمرکزمان بر روی بازی بعدی برابر ذوب آهن در لیگ برتر است. ما برای ماندن در کورس قهرمانی به پیروزی دیگری برابر این تیم نیاز داریم.»

قلعه نویی با بیان اینکه دوست دارد تیمش با گل های بیشتری به پیروزی برسد، گفت: «ما بر اساس بضاعتمان برنامه ریزی می کنیم. همانطور که می دانید در اکثر بازی ها ما با سه مهاجم به میدان می رویم پس نمی توان گفت که استقلال فوتبال هجومی ارائه نمی دهد. به هر حال شرایط لیگ در نیم فصل دوم حساس است و همه تیم ها محتاطانه بازی می کنند.»

سرمربی استقلال در پایان بازی به امیر حسین صادقی به خاطر خطای پنالتی اعتراض کرد. او این مسئله را اینگونه شرح می دهد: «امیرحسین قسم خورد که بازیکن ذوب آهن را شارژ نکرده اما با این حال از او دلخورم و به همین خاطر به او تذکر دادم.»

قلعه نویی با اشاره به نظر سنجی برنامه ۹۰ و کسل کننده بودن دربی هفتاد و هشتم گفت: «ما نگاه خاص خودمان را به دربی داریم. پیش از بازی خیلی ها تلاش کردند که هواداران به ورزشگاه نیایند اما دیدید که چه استقبالی از این بازی شد. به اعتقاد من دربی یک بازی فیزیکی سرعتی بود. کسانی که سعی می کنند دربی را لوس کنند به جایی نمی رسند. اگر دربی بی کیفیت بود چرا یک ساعت و نیم از برنامه شان را به آن اختصاص دادند؟ آنها کاری به کیفیت دربی ندارند و تنها هدفشان زدن ماست. اگر این بازی را می بردیم سکته می کردند.»

او در پایان در مورد ۱۵ هفته شکست ناپذیری استقلال با خنده گفت: «من به این رکورد ها کاری ندارم. تو رو به خدا ما را چشم نزنید!»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.