قلعه نویی : داستان من همان داستان مار و پله است

۱۶م آذر ،

قلعه نویی : داستان من همان داستان مار و پله است

فارس: خبرها باشگاه استقلال : سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برای رسیدن به سومین ستاره قهرمانی کارمان سخت است، اما با قدرت ظاهر می‌شویم.

به گزارش فوتبال آنلاین امیر قلعه نویی پس از انجام قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و هم‌گروهی استقلال با الریان قطر، الهلال عربستان و العین امارات گفت: همان طور که پس از مراسم قرعه کشی اعلام کردند استقلال در سخت‌ترین گروه قرار گرفته و ما کار دشواری داریم. اما بدانید که نام تیم ما هم استقلال است و باید طوری در این مسابقات حاضر شویم که باقدرت کار را آغاز کرده و از گروه خود صعود کنیم.

وی افزود: تا آغاز مسابقات برنامه‌ریزی لازم را انجام خواهیم داد و در نیم فصل طوری خودمان را آماده می‌کنیم که برای حضور در لیگ قهرمانان مشکلی نداشته باشیم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: با توجه به انجام قرعه‌کشی ما باید تیم خود را بیش از قبل تقویت کنیم. به همین سبب نفرات تازهی را مدنظر گرفتیم. یک بازیکن خارجی فردا در تمرینات ما حاضر می‌شود و یک خارجی دیگر در حال تست دادن است.

وی دربارهٔ جذب مدافع سپاهان گفت: ما به صورت نهایی قرارداد را با حسن اشجاری امضا کردیم و این بازیکن من بعد بازیکن استقلال است.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که چقدر احتمال می‌دهید که در لیگ قهرمانان آسیا استقلال به مراحل پایانی صعود کند و سومین ستاره قهرمانی در این مسابقات را به دست آورد، گفت: اگر اجازه بدهند ما با قدرت کارمان را آغاز می‌کنیم، اما عده‌ای متاسفانه با من و استقلال مشکل دارند. داستان من همان داستان مار و پله است.

هر جایی که بالا می‌رود و جام می‌گیرد نیش می‌زند. چند روزی است که پس از صعود استقلال به رتبه‌های بالای جدول نیز رسیده‌ایم نیش‌هایشان را آغاز کردند و مرا می‌زنند.

وی افزود: مگر همین داستان برایمان تکرار نشد، ۷ بازی نباختیم و ۱۷ گل زدیم و نیش‌ها آغاز شد. پس از این اتفاق نیش‌ها آغاز شد.

قلعه‌نویی با اشاره به لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید بدانیم که لیگ قهرمانان یک نگاه فراتر از باشگاهی است، بنابراین باید به صورت ملی به آن نگاه کرد. هر رشته‌ای که باشد مهم نیست. بسکتبال تنیس، والیبال، فوتبال و … نامشان مهم نیست، بلکه وقتی نام ایران در میان است باید نگاه‌ها متفاوت باشد اما من می‌دانم که دشمنانم دست از نیش‌زدن‌هایشان برنخواهند داشت.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.