قلعه نویی: هنوز ماندم کبه چطور توپش را گل نکرد/ به بچه هایم نگویید کم کار

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – می گوید افسوس می خورد. افسوس صحنه ای که کبه از دست داد. امیر قلعه نویی می گوید با همه دلخوری اش از این نتیجه دوست ندارد کسی بازیکنانش را کم کار بنامد.

به گزارش ممتاز ؛ امیر قلعه نویی پس از تساوی در برابر  الجزیره در ورزشگاه آزادی گفت تیمش بدشانس بوده و ادامه داد:«این یک امتیاز برای مان خوب نبود. باید می بردیم تا شرایطمان بهتر شود. با اینکه خیلی گفته بودم ، باز هم بچه ها در مهار شماره ۱۰ آنها دقیق عمل نکردند. با این وجود ما ۸ تا فرصت گلزنی داشتیم و آنها ۳ تا. من هنوز ماندم کبه چطور آن توپ آخر را گل نکرد. افسوس که نبردیم.»

او از این شاکی است که تیمش چقدر راحت گل می خورد. با این وجود می گوید راضی نیست که تیمش را متهم به کم کاری کنند؛«خواهشا نگویید که بازیکنان کم کاری می‌کنند آنها با تمام وجود تلاش می‌کنند و از این اتفاق ها در فوتبال رخ می‌دهد در دفاع بازیکنان ما خوب هستند در فوتبال روی اشتباه حریف گل زده می‌شود و اگر روی دو گل خوب پوشش می‌دادیم این اتفاق رخ نمی‌داد وقتی توپ از بین سه نفر آنطور وارد دروازه می شود حس می‌کنم که چه اتفاقی رخ خواهد داد و در این بازی خیلی دستم را روی  سرم گذاشتم اندازه ۱۰ سال دستم را روی سرم گذاشتم.»

قلعه نویی از وقت کشی تیم اماراتی هم گلایه کرد و گفت الجزیره حتی در لیگ کشورشان هم وقت کشی می کند و بازی این تیم در لیگ هم ۱۰ دقیقه وقت اضافه داشته است. او از این دلخور بود که چرا داور حتی یک تذکر هم به گلر اماراتی نداد.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.